Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ فکری که با پیروزی های متوالی استقلال را به صدر جدول رسانده، برای حفظ جایگاه این تیم ملزم به کسب پیروزی مقابل سرخپوشان پایتخت است. او صحبت هایش در کنفرانس مطبوعاتی را با اظهار نظرش در مورد این بازی آغاز کرد.

* دوست داریم دربی بی جنجال باشد

فکری گفت: همانطور که می‌دانید بازی دربی حساسیت و شرایط خاص خودش را دارد و نتیجه در این بازی می‌تواند شرایط را عوض کند و برخی اتفاقات را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر ما شرایطی را از لحاظ روحی به وجود آوردیم که بچه ها شرایط خوبی دارند. ما آمادگی جسمانی خوبی داریم و امیدوار هستیم یک بازی خوب ارائه بدهیم و برای ما خیلی مهم است که باتوجه به تعداد بیننده بالای بازی در سراسر جهان، بحث اخلاقی برایمان مهم است و دوست داریم بدون چالش و جنجال بازی کنیم تا وقتی سال های بعد بازی را می‌بینند به نیکی از آن یاد کنیم.

* عاشق بازی دربی هستم

سرمربی استقلال درباره تجربه اش از دربی عنوان کرد: بازی های تلخ و شیرین زیادی را به عنوان بازیکن گذراندیم و به عنوان مربی هم چند دربی را روی نیمکت استقلال بودم. حس خوبی از حضور به عنوان سرمربی دارم و قبلا همیشه عاشق بازی دربی بودم و یک جورهایی منتظر این بازی بودم. امیدوارم یک بازی خوبی انجام شود و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

* بازیکنانم باید آرامش داشته باشند

او درخصوص نحوه بازی پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس همچین هم بسته بازی نمی‌کند، تیم پرسپولیس در اکثر بازی ها تهاجمی بوده و شاید هفته گذشته بنا به داشته هایش این اتفاق برایش رخ داده است. پرسپولیس برای حریفان مشکل ساز می‌شود. ببینیم تا فردا چه نفراتی را در نظر خواهیم گرفت و امیدوارم یک بازی خوب و روان داشته باشیم. به بازیکنانم تاکید کردم آرامش داشته باشند و توانایی ها را ارائه دهیم. بچه ها نباید نگران نتیجه باشند و برایم مهم است که با تمام توان بازی کنند.

* یازده بازیکن بهتر از محمود فکری داریم

محمود فکری درخصوص شرایط تیمش گفت: فضای موجود در تیم ما مملو از آرامش و رفاقت است. بچه ها ما زحمت کشیدند تا تیم به اینجا رسید. ما یک تیم خوب و رفیق و یکدست داریم و باید قدر این بچه ها را بیشتر بدانند. ما باید این روند را ادامه دهیم و فردا فکر کنم همه با تمام وجود بازی کنند و شاید بهتر از محمود فکری باشد، شاید که نه من مطمئنم 11 بازیکن بهتر از محمود فکری داریم.

* نماد نه؛ اما می‌خواهم استقلالی ها را خوشحال کنم

سرمربی آبی ها در مورد تجربه اش به عنوان اولین دربی توضیح داد: ما به فکر نماد خاصی نیستیم و به فکر این هستم که هواداران استقلال را همیشه خوشحال نگه دارم. می‌خواهم با تمام وجود برایشان تلاش کنم و همیشه آن ها را خوشحال ببینم. اتفاقاتی که سال گذشته رخ داده بود خوب بود و امیدوارم فردا هم بیفتد.

* شاید از بابک مرادی استفاده کنم

او درباره شرایط مهاجم تیمش گفت: بابک مرادی در اردو هست و اگر نیاز باشد از او استفاده خواهیم کرد.

* نباختن در دربی که بد نیست!

محمود فکری درخصوص تاکتیک استقلال برای بازی فردا اظهار داشت: نباختن خوب است، این که بازنده بازی نباشیم. اما تیمی هم نیستیم که فقط برای نباختن وارد زمین شویم. ما فضایی را در تیم داریم که هم از نظر دفاع تیمی شکل خوبی داریم و هم سعی می‌کنیم فردا کلین شیت داشته باشیم و از طرف دیگر در خط تهاجمی هم بسیار خوب هستیم و انشالله بتوانند فردا دروازه حریف را باز کنیم.

* ما ممنوع المصاحبه بودیم اما...

کاپیتان سابق استقلال درباره تنش لفظی مدیران دو باشگاه عنوان کرد: مدیران ما را ممنوع المصاحبه کردند اما خودشان آزاد بودند. من مصاحبه این عزیزان را نخواندم و مهم این است که مجموعه باشگاه استقلال و پرسپولیس باید احترام هم را نگه داریم. در مستطیل سبز رقابت داریم اما خارج از زمین رفیق هستیم و خیلی از طرفداران پرسپولیس دوستان خوب ما هستند. ما باید فضای جوانمردانه داشته باشیم و رفاقتمان را هم حفظ کنیم.

* می‌خواهیم منطقی باشیم

فکری درباره تاکتیک تیمش همچنین توضیح داد: تمام تلاشمان را می‌کنیم یک بازی منطقی داشته باشیم و بازی دربی ربطی به شرایط دو تیم و جدول ندارد. این نباید برای اعضای تیم گول زننده باشد و نباید باعث غرور بیجا در تیم شود. در دربی هر دو تیم با تمام وجود بازی می‌کنند. ما خیلی منطقی وارد بازی خواهیم شد و امیدوارم دقایق را کنترل کنیم و هرچه به آخر نزدیک می‌شویم، به سمت پیروزی خواهیم رفت.

* امیدوارم روز بازیکنان ما باشد

وی درخصوص عدم استفاده بازیکنانش از فضای مجازی گفت: خداراشکر در این هفته و هفته های گذشته بازیکنان ما آنچه را که می‌خواستند را انجام دادند و تمرینات خوب و شادابی را داشتند و امیدوارم فردا روز خوب بازیکنان ما باشد.

* تلاش کردم تجربیاتم را انتقال دهم

او درباره تجربه اش دربی تهران هم گفت: هر تجربه ای که در این مدت به دست آوردم تلاش کردم به بازیکنانم انتقال بدهم. امشب و فردا هم این تجربیات را انتقال خواهیم داد و امیدوارم که جام هایی که به عنوان بازیکن به دست آوردیم را امسال هم ادامه دهیم.

هومن جعفری کد خبر: 1087169 برچسب‌ها محمود فکری استقلال تهران دربی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمود فکری استقلال تهران دربی داشته باشیم محمود فکری بازی دربی یک بازی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 12:30 در کمپ زنده یاد حجازی در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم از ساعاتی قبل از آغاز تمرین درکمپ حضور پیدا کردند. بیشاز 700 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.

*پیش از شروع تمرین جواد نکونام توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. همچنین هواداران این تیم شعار قهرمانی را در تمرین امروز بارها تکرار کرده و همخوانی کردند.



*بهتاش فریبا، رضا رجبی و حمید بابازاده در تمرین امروز استقلال حضور داشتند و مورد تشویق قرار گرفتند. هواداران استقلال به حمید بابازاده به خاطر درگذشت پدرش تسلیت گفتند.

*تعدادی از بانوانِ استقلالی در تمرین امروز حضور داشته و به تشویق اعضای این تیم پرداختند.

* در ابتدای تمرین امروز امیر حسین صادقی مدافع سابق استقلال در کمپ جازی حضور و بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.داوود حقدوست بازیکن دهه 80 استقلال نیز در محل تمرین ابی پوشان حضور داشت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو



*آرمان رمضانی که چند روز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ با استقلال تمرین نکرده بود مثل روز گذشته در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

* بازیکنان و کادر فنی استقلال پیش از شروع تمرین از پیشکسوتانی چون فریبا، رجبی، حقدوست و ... دعوت کردند تا در عکس یادگاری تیمی حضور پیدا کنند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

* فشردگی تماشاگران در تمرین امروز به شکلی بود که چند نوجوان در محل تمرین بعد از برخورد به نرده ها آسیب دیدند.

*هنگامی که اتیلا حجازی مشغول مصاحبه با خبرنگاران بود هواداران او را با نام یادگار حجازی تشویق کردند.

*در حین برگزاری تمرین بی نظمی هایی ایجاد شدو تعدادی از نوجوانان برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان به کنار خط طولی زمین آمدند. حتی هنگام تمرین کدن حسینی با غلامپور این اتفاق رخ داد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*آرمین سهرابیان که دیدار استقلال و تراکتور را از دست داده بود در تمرین امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*مهدی هاشمی نسب مربی استقلال در تمرین امروز غایب بود.

*در جریان بازی درون تیمی زبیر نیک نفس آسیب دید و به تمرین ادامه نداد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

* در اواخر تمرین امروز هواداران استقلال به شکلی عجیب برای گرفتن عکس سلفی با بازیکنان به داخل زمین هجوم بردند که صحنه های عجیبی را رقم زد. نکته مهم اینجا بود که بازیکنان استقلال در این شرایط بلافاصله راهی رختکن شدند.. حسین حسینی کاپیتان استقلال در شرایطی سخت راهی رختکن کمپ مرحوم حجازی شد.
دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو
.همسر رافائل سیلوا هم در تمرین امروز حضور داشت و در اواخر تمرین از هجوم تماشاگران به داخل زمین فیلمبرداری می کرد*  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است