Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال ثبت نام علي كريمي، جادوگر آسيا، در انتخابات فدراسيون فوتبال، رئيس هيئت فوتبال هرمزگان خبر از فشار نهادهاي حكومتي مبني بر عدم راي به علي كريمي ميدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، تصورکنید که روز ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ است؛ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال. «علی کریمی» در قامت یکی از نامزدهای انتخاباتی برای به دست آوردن میز ریاست فدراسیون فوتبال، «مهدی مهدوی‌کیا» به عنوان کاندیدای نایب رییسی فدراسیون و «فاطمه علیپور» نامزد مورد نظر علی کریمی برای پست نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال، شکست می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه کسی برنده خواهد شد؟ یکی مانند «حیدر بهاروند» که فرزندش بدون عملکرد مناسب و قرارداد بالا در لیگ یک فوتبال ایران سوژه رسانه ها شده است؟ یا کیومرث هاشمی که با پشتیبانی وزارت ورزش گام به میدان گذاشته و چهره های معتمد نبی را به عنوان نواب رئیس معرفی کرده است؟ 

این فقط یک گمانه‌زنی نیست. « قاسم رنجبریان» رییس هیات فوتبال «هرمزگان» در گفت‌وگو با برنامه زنده شبکه تلويزيوني استان هرمزگان در پاسخ به شانس علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: «متاسفم که بگویم شکست می‌خورد.»

قاسم رنجبریان گفته است که به آن‌ها «سفارش شده» به چه کسی رای بدهند. يعني حتي گزينه حكومت هم مشخص شده است.

برای درک بهتر اینکه چه کسی یا چه کسانی می‌توانند به امثال قاسم رنجبریان «دستور» دهند که به علی کریمی یا گزینه‌های دیگر رای ندهید، می‌توان رای‌دهندگان مجمع فدراسیون فوتبال را مرور کرد. اكثرا مديران دولتي يا حكومتي (غير خصوصی)

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی علی کریمی انتخابات فوتبال فدراسیون فوتبال تابناک ورزشی آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی فدراسیون فوتبال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده