Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس در حاشیه نشست خبری از مدیران دو تیم خواست تا از ایجاد حاشیه خودداری کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طی روزهای اخیر کری خوانی شدیدی بین مدیران دو تیم پیش از دربی شکل گرفته که ابراهیم شکوری و مهدی عبدیان در بطن آن قرار داشته‌اند و با پاسخ‌های متقابل فضا را کاملا پرتنش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوری به عنوان سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس و مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با سود بردن از فضای اینستاگرامی خود کری‌های عجیبی علیه یکدیگر پیش از دربی شکل داده بودند که اکنون با واکنش یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در حاشیه نشست خبری همراه شده و از آنها خواسته تا از این فضا دوری کنند.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار دربی، درباره اتفاقات شکل گرفته در این خصوص گفت: احترام متقابل چیزی است که دو رقیب باید رعایت کنند. اصل احترام لازمه یک رقابت است و هر دو باشگاه هم باشگاه های بزرگی هستند. مدیرانی که در این دو باشگاه کار می‌کنند، شناخته شده هستند. امیدوارم این فضا فضای احترام باشد و هواداران و مدیران باشگاه ها به یکدیگر احترام بگذارند. اگر مدیران اینطور صحبت کنند، به بقیه هم شیوع پیدا می‌کند. دربی به اندازه کافی حساسیت خاص خود را دارد و اگر بخواهیم درباره مسائل حاشیه ای چیزی بگوییم شاید درست نباشد و تمرکز بازیکنان را به هم بزند. امیدوارم احترام متقابل وجود داشته باشد. همیشه به بازیکنان گفته ام که اولین چیز این است که به رقیب احترام بگذارید اما برای سه امتیاز باید بجنگید، مثل یک سرباز بجنگید و حقتان را بگیرید. با صحبت و کری خوانی چیزی تغییر نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی ابراهیم شکوری مهدی عبدی دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!

کامنت اخیر رضا کرمانشاهی حسابی در شبکه های اجتماعی حاشیه ساز شده است.

طرفداری | رضا کرمانشاهی کامنت حاشیه سازی را منتشر کرده است.

شب گذشته تراکتور موفق شد مقابل ذوب آهن در ضربات پنالتی به پیروزی برسد تا صعود در جام حذفی را جشن بگیرد ولی از سوی دیگر پرسپولیس در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم اراک شد.

حالا رضا کرمانشاهی، معاون باشگاه تراکتور در اینستاگرام یک کامنت پرحاشیه را منتشر کرده و نوشته است:

از این برد شیرین تر، باخت پرسپولیس بود.

کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)