Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تزریق موفقیت‌آمیز واکسن «کوو ایران برکت» به اولین داوطلبان تزریق و عدم بروز عوارض و صدور مجوز‌های لازم، تزریق واکسن ایرانی کووایران برکت به دومین گروه هفت نفره از داوطلبان آغاز شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پس از تزریق موفقیت‌آمیز واکسن «کوو ایران برکت» به اولین داوطلبان تزریق و عدم بروز عوارض و صدور مجوز‌های لازم، تزریق واکسن ایرانی کووایران برکت به دومین گروه هفت نفره از داوطلبان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حاشیه این برنامه، مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا و مجری فاز بالینی واکسن و دکتر حامد حسینی مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام باحضور در جمع خبرنگاران درخصوص اجرای مرحله اول تست انسانی توضیحاتی را ارائه کردند.

حامد حسینی مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن کوو ایران برکت گفت: پس از اخذ مجوز از کمیته پایش ایمنی و داده مطالعات بالینی، تزریق واکسن به گروه سوم از داوطلبان از صبح امروز آغاز شد.

وی افزود: امروز بر روی ۳ نفر و فردا به ۴ داوطلب ازاین گروه واکسن تزریق میشود و این فاز از تست انسانی تا تزریق بر روی ۵۶ نفر ادامه خواهد یافت.

حسینی ادامه داد: امیدواریم ابتدای بهمن ماه بتوانیم نتایج را به کمیته پایش ارسال کنیم تا مجوز تست واکسن برای فاز دوم صادر شود.

مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن کوو ایران برکت ادامه داد: به صراحت میتوانیم بگوییم این واکسن تا این لحظه به طور کامل ایمن بوده و هیچ کدام از ۷ نفری که در دو مرحله قبل واکسن به آن‌ها تزریق شده، هیچگونه عارضه‌ای نداشتند و به همین دلیل هم مجوز تست انسانی برروی گروه سوم صادر شده است.

مینو محرز مجری فاز بالینی واکسن کوو ایران برکت نیز اظهار کرد: بعد از سال‌ها که واکسن سازی در ایران انجام نمیشد این اولین باری است که با رعایت تمام قوانین بین‌المللی و حتی رعایت پارامتر‌هایی بسیار سخت گیرانه‌تر از قواعد سازمان جهانی بهداشت، ساخت و تست واکسن ایرانی کرونا درحال انجام است.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه من به عنوان مجری طرح فاز بالینی این پروژه در کنار دکتر صالحی و دکتر طبرسی نظارت لحظه به لحظه انجام میدهیم، ادامه داد: تمامی این اقدامات برای آن است که بتوانیم به مردم اطمینان دهیم که واکسنی ایمن و قابل قبول ساخته شده است.

محرز ادامه داد: ٧ داوطلبی که تاکنون واکسن بر روی آن‌ها تست شده، هر روز به طور مرتب ویزیت میشوند و تاکنون هیچ عارضه‌ای بر روی آن‌ها مشاهده نشده است.

او با بیان اینکه در فاز بعدی با بررسی میزان اثربخشی واکسن میتوانیم متوجه شویم کارایی واکسن تا چه حدی است، افزود: عملکرد ما در این پروژه توسط کمیته‌ی دیگری نظارت خواهد شد که اعضای این کمیته شامل مقامات وزارت بهداشت، نماینده سازمان غذا و دارو و سایر مراجع ذیصلاح هستند.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: بعد از تزریق واکسن به ۵۶ نفر، اواسط اسفند ماه وارد فاز دوم تست انسانی واکسن میشویم و ان‌شالله در بهار سال آینده تزریق عمومی واکسن به مردم شریف کشورمان صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن ایرانی تزریق واکسن مسئول تیم نظارت کوو ایران برکت انسانی واکسن تزریق واکسن تست انسانی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم