Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روش در ایران نسبت به روش های قدیمی بازاریابی مانند پخش تراکت های تبلیغاتی، تبلیغات نوشتاری در روزنامه ها و ... محبوبیت بسیاری پیدا کرده و به مرور زمان سبب منسوخ شدن راه های قدیمی شده است.

تبلیغات پیامکی هدفمندتر و موثرتر از سایر روش های بازاریابی است؛ چرا که پیام کوتاه مستقیم به مخاطب ارسال شده و از آن جایی که افراد در طول روز بیشتر از هر چیز با گوشی تلفن همراه خود سر و کار دارند، تاثیرگذاری بیشتر و سریع تری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین می توان این گونه جمع بندی کرد که اس ام اس مارکتینگ شیوه نوین و هدفمند تبلیغاتی است که از طریق آن می توانید به مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه خود پیامک ارسال کرده و آن ها را به استفاده از خدمات و محصولات خود ترغیب و تشویق کنید. این کار از طریق پنل اس ام اس انجام می شود.

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

بازاریابی پیامکی از طریق ارسال اس ام اس به صورت انبوه انجام می شود. منظور از اس ام اس انبوه، ارسال پیام به تعداد زیادی مخاطب به صورت همزمان است. قطعا ارسال یک پیام ثابت به شماره تلفن های منحصر به فرد زیاد آن هم در یک زمان مشخص به صورت دستی امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین باید برای انجام این کار از پنل ارسال اس ام اس استفاده کرد.

پنل اس ام اس نرم افزاری است که به دو صورت اپلیکیشن و تحت سیستم عامل و همین طور تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد و به کمک آن می توان پیامک را به شکل انبوه ارسال کرد. شما می توانید با ایجاد یک حساب کاربری پیامک های تبلیغاتی خود را برای مخاطب ارسال کرده و ارسال پیام ها و مشتریان را مدیریت کنید. یکی از کارهایی که باید پیش از ارسال اس ام اس های تبلیغاتی انبوه انجام دهید، مشخص کردن مخاطبان و گیرنده های پیامک ها است.

به این منظور می توانید لیست اکسلی از مخاطبان مورد نظر خود حاوی شماره تلفن و اطلاعات آن ها تهیه کرده و آن را در پنل بارگذاری کنید؛ همچنین می توانید از بانک اطلاعاتی که شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی در اختیار شما قرار می دهند استفاده نمایید. 

ارسال اس ام اس انبوه چگونه می تواند برند و کسب و کار شما را تبلیغ کند؟

یکی از مهم ترین ویژگی های بازاریابی پیامکی این است که ارتباط دو سویه ای با مخاطب برقرار می شود و این مسئله به حفظ مشتریان وفادار و جذب مشتریان جدید کمک می کند. برای آن که تبلیغات شما بازدهی بیشتر و نتیجه بهتری داشته باشد باید مخاطبان خود را به صورت هدفمند تعیین کنید. به این منظور ابتدا باید مشخص کنید که چه گروهی از افراد مخاطب فعالیت یا کسب و کار شما هستند؛ برخی مشاغل و خدمات مختص گروه سنی یا جنسی خاصی هستند. به عنوان مثال بدیهی است برای سالن زیبایی و مراقبت از پوست ویژه بانوان ارسال پیامک به آقایان نمی تواند تاثیر چندانی در جذب شتری بگذارد. بنابراین اگر می خواهید بازاریابی موثری داشته باشید باید به این نکات توجه نمایید.

عامل دیگری که در ثمربخشی تبلیغات شما تاثیر به سزایی دارد، ایجاد یک ارتباط مداوم و موثر با مخاطبان است. منظور از ارتباط مداوم و موثر داشتن یک ارتباط مفید و با برنامه ریزی است. اگر شما به صورت روزانه یا هفتگی پیامک حاوی متن تبلیغاتی درباره برند و فعالیت خود را به مخاطبان ارسال کنید، پس از مدتی مخاطب شما را یک مزاحم دانسته و ممکن است سیستم دریافت پیامک را لغو کند. اما اگر از متن های متفاوت و روش های جذاب و خلاقانه برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید، به برند محبوب آن ها تبدیل شده و حتی ممکن است همین افراد با معرفی شما به دیگران، منجر به تبلیغ بیشتر شما شوند. زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی نیز در میزان تاثیر و بازدهی آن ها بسیار موثر است. بازه زمانی مشخصی را برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی خود تعیین کرده و ساعت و زمان مشخصی را برای این کار در نظر بگیرید.

سامانه پیامکی مدیانا

یکی از شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات پیامکی، شرکت مدیانا اس ام اس است. از جمله ویژگی های مدیانا اس ام اس، برخورداری از بانک جامع شماره تلفن به صورت تفکیک شده است و شما می توانید بر اساس شهر یا استان، کدپستی، جنسیت، سن، اپراتورهای تلفن همراه، مشاغل و اصناف مختلف و ... مخاطبان خود را انتخاب کنید. ویژگی دیگر که این سامانه را به یکی از بهترین سامانه های پیامکی تبدیل کرده است داشتن گارانتی عودت وجه و مناسب بودن قیمت پنل اس ام اس می باشد. این شرکت ضمانت کرده است که در صورت عدم رضایت کاربر تا 30 روز پس از فعال سازی سرویس، وجه را به وی باز گرداند. از دیگر خدماتی که شرکت مدیانا اس ام اس ارائه می دهد می توان به نوبت دهی، ارسال پیام صوتی، منشی تلفنی و اعطای پنل نمایندگی اشاره کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پنل اس ام اس بازاریابی پیامکی مشاغل مدیانا ارسال اس ام اس ارسال پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا

بی‌دقتی یک شهروند در بافق منجر به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از وی با پیامک جعلی ثنا قوه قضائیه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، در طول سال‌های گذشته بارها و بارها از سوی نیروی انتظامی، قوه قضائیه و برخی دیگر از نهادها پیامک‌های هشدارآمیزی مبنی بر ضرورت هوشیاری در برابری فریب‌های کلاهبرداران مجازی و پیامکی صادر شده است.

در این پیام‌‌های هشدار که به صورت منظم برای مخاطبان ارسال می‌شود، سرشماره‌های رسمی از سوی قوه قضائیه و نیروی انتظامی اعلام شده و تاکید صورت گرفته که پیامک از هر شماره غیر از شماره‌های اعلامی کلاهبرداری است.

با این وجود اما همچنان خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه افرادی فریب چنین پیام‌هایی را خورده‌اند و کلاهبرداران توانسته‌اند از آنها کلاهبرداری کنند.

از جمله این فریب‌ها، شخصی است که در یزد با پیامک جعلی ثنا قوه قضائیه روبرو می‌شود و بدون توجه و دقت لازم، یک میلیارد ریال را به کلاهبرداران می‌سپارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این رابطه از کلاهبرداری یک میلیارد ریالی با پیامک جعلی ثنا قوه قضائیه از شماره شخصی خبر داد و اظهار داشت: انتظار می‌رود شهروندان دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

سرهنگ شهرام طولابی‌نژاد افزود: با شکایت فردی درخصوص برداشت غیرمجاز مبلغ یک میلیارد ریال از حسابش، مأموران پلیس فتا شهرستان بافق موضوع را در دستورکار قرار دادند.

طولابی‌نژاد تصریح کرد: با تحقیق از مالباخته مشخص شد که از شماره شخصی، پیامک جعلی ثنا قوه قضائیه برایش ارسال شده و او نیز وارد لینک جعلی شده و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد و مبلغ یک میلیارد ریال از حسابش به صورت غیرمجاز برداشته شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با استعلامات و پیگیری‌های صورت گرفته توسط پلیس فتا، حساب مقصد شناسایی و بلافاصله مسدود و کلیه وجوه به حساب شاکی بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی بافق با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به دادسرا ارسال شد، خاطرنشان کرد: شهروندان باید دقت لازم را داشته باشند و به لینک‌های ناشناس و لینک‌هایی که از شماره شخصی برای آنها ارسال می‌شود وارد نشوند.

با وجودی که کلاهبرداران شگردهای خود را هر روز متفاوت می‌کنند اما در صورتی که شهروندان هشدارهای انجام شده از سوی دستگاه‌های نظامی و انتظامی را جدی گرفته و به آن عمل کنند قطعا هیچ زمانی به دام کلاهبرداری‌هایی از این دست نمی‌افتند.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات