Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: حسین رجبی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم اذیت و آزار یک کودک معلول توسط فردی در فضای مجازی دستگاه قضائی بلافاصله به موضوع ورود کرده و ماجرا را از سوی دستگاه انتظامی پیگیری کرد.

به گزارش  مهر، وی افزود: با تلاش پلیس فتای تاکستان مشخص شد متأسفانه این عمل غیرانسانی از سوی ناپدری دختر معلول دارای سندرم داون انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان تأکید کرد: این اتفاق تلخ در یکی از روستاهای بخش اسفرورین تاکستان انجام شده و متهم ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و جهت انجام تحقیقات قضائی به دادگاه بخش اسفرورین تاکستان ارجاع شد.

وی یادآور شد: فرد مذکور به مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث قزوین کودک آزار کودک آزاری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت