Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:58:58 GMT

چین، دانشجویان هندی را نمی‌پذیرد!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۵۹۶۰

چین، دانشجویان هندی را نمی‌پذیرد!

چین در اقدامی سختگیرانه به دلیل شیوع کرونا، ورود دانشجویان هندی به این کشور را ممنوع کرد.

به گزارش ایسنا، این کشور به دانشجویان هندی که در دانشگاه‌های چین تحصیل می‌کنند نیز اجازه بازگشت نداده به همین دلیل سفارت هند از دانشجویان درخواست کرد که همچنان به شرکت در کلاس‌های آنلاین ادامه دهند.

سفارت هند در چین طی بیانیه‌ای اعلام کرد: مقامات چینی با توجه به اقدامات سختگیرانه در کنترل شیوع کروناویروس، انجام پروازهای چارتر میان هند و چین را رد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده دانشجویان هندی زیادی به سفارت کشور خود در چین شکایت کرده‌اند ولی سفارتخانه اعلام کرده متاسفانه همچنان هیچ پیشرفت مثبتی در این وضعیت حاصل نشده است.

 با مشاهده موارد جدید ابتلا به "کووید-۱۹" در چین، مقامات این کشور کنترل و اعمال محدودیت‌های سفر و ورود به چین را تقویت کرده‌اند.

با این حال، سفارت هند توصیه کرده که دانشجویان هند باید هوشیار باشند چون هر لحظه ممکن است امکان بازگشت دانشجویان به چین فراهم شود.

این در حالی است که مقامات چینی گفته‌اند که محدودیت‌های موجود احتمالا در ماه‌های آینده نیز به قوت خود باقی خواهد ماند بنابراین دانشجویان برای ترم بعد نیز خود را برای آموزش آنلاین آماده کنند.

بیش از ۲۳ هزار دانشجوی هندی در چین درس می‌خوانند که بیشتر آنها در رشته‌های پزشکی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان چین کرونا در جهان دانشجویان هندی دانشجویان هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد