Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:00:07 GMT

نقاشی کودکان تهرانی به مرحله داوری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۶۰۲۳

نقاشی کودکان تهرانی به مرحله داوری رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۴۸۵۰ اثر در دومین جشنواره مسابقه نقاشی کودکان تهران با عنوان «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان ببینم» به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده بود. آثار ارسالی روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه توسط داوری و مقرر شد، آثار منتخب روی بیلبوردهای شهر تهران به نمایش گذاشته شود.

ایرج طهماسب، بازیگر و کارگردان؛ محمدعلی نبی اسدی نقاش، تصویرگر و کارتونیست؛ جمال الدین اکرمی، نویسنده؛ آتوسا صالحی و حدیث قربان شاعر و نویسنده به‌عنوان داوران مسابقه نقاشی کار خود را آغاز و نقاشی کودکان را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره مسابقات با مشارکت شهرداری تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای رده سنی ۴ تا ۱۴ سال طراحی شده و کار خود را از مهرماه، همزمان با روز جهانی کودک آغاز کرده بود.

کد خبر 5118746 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: روز جهانی کودک شهرداری تهران مسابقه نقاشی شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا شورای شهر شورای عالی استان ها شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تذکر به شهردار تهران ویروس کرونا شهید تهران هوای ناسالم علیرضا احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی

پارسائیان معاون فرهنگی و هنری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر بسیج یزد در بخش خواهران و برادران با موضوعات استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، ایران زیبا و ایران قوی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرهنگ بانوی ایرانی، افزایش جمعیت و فرزند آوری، مکتب شهید سلیمانی، فرهنگ بانوی ایرانی، امید افرینی و افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: تعدا ۶۵ گروه در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ۲۵ گروه به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۵ گروه برادران و ۱۰ گروه خواهران بودند.

پارسائیان ادامه داد: شروع فراخوان و مهلت ارسال آثار از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ بود و بازبینی آثار از ۱۵ فروردین ماه تا ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت.

سرهنگ پارسائیان یاداور شد: بخش نهایی جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و گروه‌های برتر جشنواره استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
 
ترویج روحیه و معارف انقلابی با زبان هنر و زمینه سازی برای ظهور و بروز استعداد‌ها هم از اهداف برپایی این جشنواره به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»