Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  ثبت‌نام کاندیداها که 14 دی آغاز شده بود یک هفته ادامه داشت اما اکثر چهره های اصلی روز پایانی ثبت نام کردند و انتخابات فدراسیون فوتبال برای شناخت رئیس و اعضای هیئت رئیسه 4 سال آینده این فدراسیون روز ۱۰ اسفند و طبق اساسنامه جدید برگزار خواهد شد.

حیدر بهاروند، سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال، علی کریمی، پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم عضو پیشین هیات رییسه فدراسیون فوتبال،کیومرث هاشمی، رئیس پیشین کمیته ملی المپیک، مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین باشگاه‌های پاس، استیل‌آذین و تراکتور و یک روحانی به نام ستار عبدی‌پور که به گفته خودش در استان البرز کار فرهنگی انجام داده شش نفری هستند که برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال قرار است باهم رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند خیلی ها منتظر چهره هایی چون محمدحسین قریب و حبیب کاشانی مدیران سابق استقلال و پرسپولیس برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال بودند اما چنین نشد و در نهایت همان شش فرد بالایی که اشاره شد ثبت نام کردند. 

البته اهالی فوتبال در بین این شش نفر توجه و حمایت بیشتری را متوجه علی کریمی کرده اند و امیدوارند پس از سالها یک چهره کاملا فوتبال سکان هدایت مهم ترین فدراسیون ورزشی ایران را بر عهده بگیرد. موافقان علی کریمی از جامعه فوتبال خواسته اند نگاه رنگی و کدورت را کنار گذاشته و متحد شوند تا فوتبال به دست فوتبالی ها بیفتد.

بیشتر بخوانید: ۵ مدعی ریاست بر فوتبال/ وارث میراث تاج چه کسی است؟

با این حال کریمی مخالفانی هم دارد و خیلی ها به خاطر رویکرد رنگی او در قضیه برانکو و کی روش سرمربی سابق تیم ملی و عدم حمایت اش از تیم ملی و سکوتش مقابل تصمیم های وزارت ورزش منتقد و مخالف حضور او در فدراسیون فوتبال هستند و او را واجد شرایط برای مدیریت فوتبال ایران نمی دانند. در این میان استقلالی ها بیشترین نقدها را متوجه علی کریمی و البته سیستم انتخاباتی فدراسیون فوتبال کرده اند.

در چند روز گذشته چه در رسانه ها و چه در فضای مجازی این پرسش از سوی آنها مطرح شده که چرا هیچ وقت یکی از پیشکسوتان یا مسئولان باشگاه استقلال پست ریاست فدراسیون فوتبال و یا سمت هایی چون دبیرکلی و نایب رییسی را احراز نکرده اند و چرا همیشه باید استقلالی ها نگاه رنگی را کنار بگذارند و چشم روی همه بی عدالتی ها و نابرابری ها ببندند؟ اشاره آنها به حضور سه رییس فدراسیون فوتبال از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مقاطع مختلف است زمانی که نبی، تاج، عابدینی ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده داشتند و البته پست دبیرکلی هم در مقاطعی در اختیار نبی و شکوری بوده که پرسپولیسی بوده و هستند.

حالا هم علی کریمی با مهدی مهدوی کیا می خواهد وارد عرصه رقابت انتخاباتی برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال شود و حتی برای ایجاد اتحاد یک پیشکسوت استقلال را به صورت نمادین هم شده در تیمش نگنجانده است.

 

منبع: آخرین خبر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فدراسیون فوتبال علی کریمی پست ریاست فدراسیون فوتبال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر