Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم سپاهان با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران‌اش در رقابت‌های لیگ گفت: مسابقات لیگ می‌تواند پشتوانه‌ای بسیار قوی برای قایقرانی ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، احمدرضا طالبیان مربی قایقرانی درباره رقابتهای لیگ قایقرانی اظهار داشت: مسابقات لیگ قایقرانی بسیار خوب برگزار شد و اگر فدراسیون زودتر رقابت‌های لیگ را به این سمت و سو می‌برد قایقرانی در شرایط بهتری به مسیر خود ادامه می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مسابقات به دل‌تنگ ورزشکاران نگاهی انداخت و بچه‌ها رقابت خیلی خوبی با هم داشتند. رقابتی هیجان انگیز، غیرقابل پیش بینی و نزدیک که انگیزه ورزشکاران بالا برد و بر عملکردشان نیز تاثیر بسیار مثبتی داشت.

مربی تیم قهرمان نیم فصل لیگ برتر قایقرانی افزود: در این دوره از لیگ رقابت بسیار تنگاتنگ بود و هیچ‌کس نمی دانست چه تیمی اول می‌شود و چه عملکردی خواهد داشت. با نزدیک شدن به دوره پایانی لیگ شرایط بهتر هم می‌شود چرا که بازهم مشخص نیست چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد و این موضوع به تیم ها و ورزشکاران انگیزه ای دوچندان برای حضور قدرتمند در لیگ را می‌دهد.

قایقران با تجربه تیم ملی کشورمان گفت: درکل لیگ قایقرانی را در مسیر شکوفایی و پیشرفت به جلو حرکت می‌دهد، اما نتایج بسیار بهتری خواهیم گرفت اگر بیشتر از قایقران های جوان در لیگ استفاده کنیم تا آینده ای درخشان برای قایقرانی کشورمان بسازیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم در ترکیب تیم علاوه بر بچه های شاخص و با تجربه، جوانهای با انگیزه از ورزشکاران پاراکانو هم استفاده کنیم تا هم تجربه ای برای آنها باشد هم حمایتی از آنها کرده باشیم و تیم از همه گروه ورزشکاران را در خود داشته باشد. چرا که هدف از لیگ رشد قایقرانی و ساختن آینده‌ای درخشان‌تر برای این خانواده است و ما برای رسیدن به این هدف نیازمند حضور همه بچه‌ها هستیم.

طالبیان با توجه به اهمیت تمرینات و آمادگی ورزشکاران گفت: به جز دوتا از ورزشکاران که در اردوی تیم ملی به سر می‌بردند، باقی بچه‌ها تمرینات خود را طبق برنامه انجام می‌دهند تا آمادگی خود را برای حضور در لیگ به حد مطلوبی برسانند. در برنامه تمرینی تیم یک اردوی سه هفته‌ای در جنوب کشور قرار دارد تا در دور برگشت نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود