Web Analytics Made Easy - Statcounter

عشایر خوزستانی که در منطقه کریت کمپ حضور پیدا کرده اند متاسفانه دچار مشکلی جدید و عجیبی شده‌اند که معیشت آنها را به طور مستقیم تهدید می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، منطقه کریت کمپ اهواز یکی از‌ مناطق نفتی شهرستان اهواز است که هر ساله محل حضور و ماندن عشایر استان است،  امسال اما عشایر خوزستانی که در این منطقه حضور پیدا کرده اند متاسفانه دچار مشکلی جدید و عجیبی شده اند که معیشت آنها را به طور مستقیم تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار تسنیم که در میان این عشایر حضور پیدا کرده است متوجه شد آنها از بیماری دام‌های سبک خود نگران هستند و به گفته این عشایر روزانه 4 تا 5 گوسفند از دام‌های این عشایر بختیاری تلف می‌شود.

با پیگیری خبرنگار و عکاس خبرگزاری تسنیم در اهواز مقر شد گروه‌های جهادی دامپزشکی بسیج در این منطقه حضور پیدا کرده و مشکل را شناسایی و به درمان دام‌های این مردم که مهم ترین دارایی آنان است کمک کنند.

عناوین شهر ملی دست بافته‌های عشایری و دبیر خانه ثبت جهانی به فیروزآباد و شیراز اهدا شددسترنج عشایر کهگیلویه و بویراحمد به تاراج می‌رودافزایش میزان آلاینده‌ها‌ی جوی در ماهشهر‌، شادگان و ‌اهواز

گزارش تکمیلی به زودی ارسال می‌شود. تصاویر تکان دهنده وضعیا دامهای این عشایر که در حال حاضر در منطقه کریت کمپ هستند را ببینید.

به 

تصاویر از میلاد حمادی

انتهای پیام/‌331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور پیدا کرده منطقه کریت کمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز با اشاره به بالا آمدن آب رودخانه دز گفت: وضعیت روستاهای حاشیه رودخانه دز مقطع اهواز در بخش مرکزی تحت کنترل است و نگرانی خاصی وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بهمن یوسفی امروز در حاشیه بازدید از سیل‌بندهای روستاهای حاشیه دز بخش مرکزی اهواز گفت:  با توجه به بارندگی شدید در خوزستان و بالادست و رهاسازی آب سد دز، حجم آب رودخانه دز در منطقه بامدژ بخش مرکزی اهواز بالا آمده اما وضعیت تحت کنترل است.

وی ادامه داد: ترمیم سیل‌بندهایی که آسیب‌پذیر بودند با همکاری بخشداری مرکزی و سازمان آب و برق خوزستان در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز با بیان اینکه تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: اهالی روستاها به ویژه کشاورزان از تردد، توقف و فعالیت کنار رودخانه دز خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زن فرانسوی از داستان تکان‌دهنده تجاوز جنسی سربازان آمریکایی به مادرش می‌گوید
  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • پیام تکان دهنده یک فلسطینی از زیر آوار | عکس
  • ببینید | اظهارات تکان دهنده مشاور عالی وزیر کشور درباره تهدید جمعیت
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگه‌داری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است/ آمار تکان دهنده از ازدواج و طلاق
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم