Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:15:50 GMT

کنترل ساعت هوشمند بدون دخالت دست

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۶۵۹۰

کنترل ساعت هوشمند بدون دخالت دست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بیشتر اوقات افراد تصور می‌کنند نمایشگر لمسی ساده‌ترین راه برای استفاده از گجت ها هستند. اما برخی افراد مبتلا به ناتوانی‌های شناختی از جمله ALS حتی نمی‌توانند به درستی از نمایشگر لمسی استفاده کنند.

در همین راستا یک بند جدید به نام Mudra Band ارائه شده است. «میو آرم بند» طرح اولیه این دستبند را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستبند که با اپل واچ مرتبط می‌شود از حسگرهایی برای ردیابی سیگنال‌هایی استفاده می‌کند که از مغز به انگشتان فرد ارسال می‌شوند.

در مرحله بعد یک الگوریتم یادگیری عمیق این پالس‌ها را تحلیل و به حرکات انگشتان تبدیل می‌کند. این روند اطلاعات را با استفاده از بلوتوث به ساعت اپل می‌فرستد. به این ترتیب می‌توان انگشت را برای انجام عملکرد خاصی به کار برد. به بیان دیگر فرد می‌تواند با حرکت دادن انگشت حلقه خود دستیار هوشمند سیری را فعال کندو از سوی دیگر با انگشت کوچک نیز آهنگ‌ها را تغییر دهد.

این محصول یکی از دریافت کنندگان جایزه نوآوری از نمایشگاه CES۲۰۲۱ میلادی است که می‌تواند روش جدید برای برقراری ارتباط با گجت ها مانند ساعت‌های هوشمند ارائه کند.

کد خبر 5118763

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشمندسازی ساعت هوشمند نوآوری حاکمیت سایبری ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی واکسن کرونا شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی واکسن فایزر ایالات متحده امریکا فیس بوک اخبار جعلی تولید دانش بنیان فناوری نانو نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسین آبادی گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برقراری مشاوره تخصصی رایگان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت روان جامعه مددجویان می‌توانند از طریق شماره ۱۴۸۰ از مشاوره تخصصی غیرحضوری بهره‌مند شوند.
او ادامه داد: در سال گذشته شش هزار و ۷۵۷ مراجعه کننده حضوری به صورت رایگان در ۲۴ مرکز غیردولتی خدمات تخصصی مشاوره دریافت کردند.
مدیر کل بهزیستی استان اختلافات خانوادگی، اختلال اضطراب، اختلال شخصیت و اختلال در ارتباطات فردی را از مهمترین موضوعات عنوان شده در مشاوره‌های تخصصی عنوان کرد.
حسین آبادی بر لزوم مشاوره‌های قبل از ازدواج تأکید کرد و گفت: در حال حاضر مشاهده می‌شود زوجین در سال‌های پس از شروع زندگی مشترک برای حل مشکلات به مشاور مراجعه می‌کنند و یا به دلیل به تفاهم نرسیدن برای طلاق راهی محاکم قضایی می‌شوند.
در پایان این مراسم از خدمات مددکاران، مشاوران و روانشناسان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • روایتی از شور واشتیاق معلم درتحصیل کودکان کار
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها