Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  همزمان با کاهش قیمت دلار بازار خرید و فروش خودرو نیز روند کاهشی قیمتها را تجربه می کند، به نحوی که مشاهده قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی از کاهش 5 تا 20 میلیونی قیمت ها آن هم طی چند روز اخیر حکایت دارد.

به اعتقاد فعالان بازار خودرو، در دو هفته اخیر تاحدودی مشتریان به سمت خرید و فروش خودرو متمایل شده بودند اما کاهش قیمت دلار باعث شد تا توقف در خرید و فروش خودرو انجام شود و به نوعی همه منتظر ارزانی بیشتر خوردو در سطح بازار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حال حاضر؛ قیمت پراید 131 در بازار 100 میلیون تومان، تیبا2 115 میلیون تومان، پژو 206تیپ دو 183 میلیون تومان، پژو 206 تیپ پنج 243 میلیون تومان، تیبا صندوقدار 109 میلیون و پژو 405 175 میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

 همچنین، سمند ال ایکس 175 میلیون تومان، پژو 207 دستی 275 میلیون و پژو 207 اتومات 395 میلیون تومان، سراتو 790 میلیون تومان و جک اس فایو 660 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

فروشندگان خودرو معتقدند روند کاهشی قیمت خودرو متأثر از قیمت دلار بوده و تا زمانی که دلار کاهش قیمت داشته باشد خودرو نیز روند نزولی قیمتها را تجربه می کند.

پربیننده ترین قیمت جدید خودرو پراید (شنبه ۲۰ دی) سمند پلاس وارد خط تولید شد +عکس ۵۰هزار دستگاه «تارا» به بازار می‌آید/ استحکام بالا و وزن کم ورق‌های بدنه محصول جدید آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو تندر پلاس دنده‌ای چند؟ +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار خرید و فروش پژو خرید و فروش خودرو دلار میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ نسبت به روزهای گذشته افت و خیز زیادی پیدا کرده تا جایی که امروز قیمت بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی افزایشی است.

کوییک R اتوماتیک، یکی از هاچ‌بک‌کراس‌های موفق بازار داخل، با ۲۳ میلیون تومان افزایش قیمت به ۵۷۳ میلیون تومان رسید.

ساینا S، از دیگر محصولات سایپا، امروز با افزایش بهای ۱۱ میلیون تومانی، ۴۵۶ میلیون تومانی معامله می‌شود.

پژوپارس TU۵، پرفروش‌ترین محصول ایران‌خودرو، نیز با ۹ میلیون تومان افزایش نرخ، با قیمت ۸۵۶ میلیون تومان به بازار امروز رسید.

هایما ۸S، محصول جذاب ایران‌خودرو، با ۳۵ میلیون تومان افزایش قیمت، یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۴۱ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۱ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۲۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و ۴۸ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۱ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۶۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۱۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۳۰ میلیون تومان، تارا دستی ۷۹۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۵۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۷ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۳ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۳ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی، محصولات بهمن‌موتور با افت‌وخیز شدید قیمت روبه‌رو است.

فیدلیتی پرستیژ پنج و هفت‌نفره، کراس‌اوورهای سایز بزرگ، با افزایش ۹۰ میلیون تومانی، به‌ترتیب دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

کی‌.ام‌.سی K۷، کراس‌اوور کرمان‌موتور، با ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت، در بازار آزاد یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

X۲۲ پرو دنده‌ای، محصول اقتصادی مدیران‌خودرو نیز با ۳۱ میلیون تومان افزایش بها ۹۸۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لاماری ایما ۶ میلیون تومان ارزان شد تا به نرخ دو میلیارد و ۸۴ میلیون تومان بازگردد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۸۹ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 750739

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول
  • خرید دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور /با متخلفان برخورد شود
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی