Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پیش از آغاز دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان از سردیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی باشگاه سپاهان رونمایی شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در دیداری معوقه از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت 15 در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* قبل از آغاز دیدار اعضای کادرفنی سپاهان به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفتند و با همتایان خود خوش و بش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* گئورگی ولسیانی، سروش رفیعی و سیدمحمد کریمی از تیم سپاهان و فرشید احمدزاده، لوسیانو پریرا و موسی کولیبالی از فولاد خوزستان به سمت نیمکت تیم حریف رفتند و با کادر فنی و نیمکت‌نشینان دیدار کردند.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال| تساوی سپاهان و فولاد در پایان نیمه نخستترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار با سپاهان اعلام شدترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان برابر فولاد خوزستان مشخص شد

* قبل از آغاز این مسابقه از سردیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی باشگاه سپاهان رونمایی شد. در این مراسم که با حضور حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان انجام شد از این سردیس رونمایی شد تا در موزه باشگاه سپاهان نصب شود.

* به مناسبت سالروز تأسیس مجتمع فولاد مبارکه بنرهایی با تقدیر از تلاشگران این عرصه در ورزشگاه نقش‌جهان نصب شده است.

* برخلاف دیدارهای گذشته خبرنگاران و عکاسان بیشتری در ورزشگاه حضور داشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این دیدار را از نزدیک پوشش می‌دهند.

* 3 دقیقه وقت اضافه برای نیمه نخست این دیدار اعلام شد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه سپاهان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پیرمرد هتاک ورزشگاه آزادی بازداشت شد!