Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز هیئت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه سه نفر دیگر از نمایندگان راه‌یافته به مجلس یازدهم در دور دوم انتخابات جانمایی شدند و کمیسیون های آنها مشخص شد.

وی افزود: بر این اساس شبیب جویجری نماینده مردم اهواز به عضویت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر سلیمی به کمیسیون اقتصادی رفت و عزیزآبادی به کمیسیون کشاورزی می‌رود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس تصمیم متخذه در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس، مجلس این هفته و هفته آینده جلسه علنی خواهد داشت.

تسلیمی اضافه کرد: بر اساس این تصمیم، پس از برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته جاری و هفته آینده، مجلس یک هفته جلسه علنی نخواهد داشت و نمایندگان در این یک هفته فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در ارتباط با لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برای رسیدگی در صحن علنی مجلس ارائه کنند.

وی افزود: بر این اساس کار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس از روز یکشنبه دوازدهم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 12 بهمن علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر

در جلسه معاون اول رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سیاست های اقتصادی و ارزی و راهکارهای پیشنهادی برای ارتقا ارزش پول ملی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،  محمد مخبر در این جلسه با تأکید بر اهمیت پیشنهادات کارشناسی در راستای حل مسائل اقتصادی و پیشرفت کشور، تصریح کرد: وجود دیدگاه های متفاوت و تضارب آراء برای مدیریت اقتصادی و سیاست های ارزی کشور امری طبیعی است و در این خصوص دولت از هر پیشنهاد اجرایی، کارشناسی و سازنده ای از سوی مجلس برای بهبود امور استقبال می کند.

 در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و همراهی دولت با نمایندگان مجلس، گزارشی از بررسی های کمیسیون اقتصادی درخصوص سیاست های اقتصادی و ارزی کشور ارائه داده و در ادامه اعضای کمیسیون به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای موضوعات ارزی کشور و حمایت از تولید پرداختند.

همچنین در این جلسه که معاون امور مجلس رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از شاخص های اقتصاد کلان کشور و عملکرد این نهاد اقتصادی برای مدیریت موثر در بازار ارز و حفظ ارزش پول ملی پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اهداف پشت پرده رقیب تراشی برای قالیباف! / اصلاح‌طلبان: در مجلس دوازدهم اقلیت نه نیروی سوم هستیم!
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟