Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@03:17:50 GMT

ارزش هر سهم تسلا به 880 دلار رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۷۰۵۶

ارزش هر سهم تسلا به 880 دلار رسید

تا پایان معاملات روزانه هشتم ژانویه در بورس نیویورک، ارزش هر سهم تسلا در شاخص نزدک کامپوزیت به ۸۸۰.۰۲ دلار رسید.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از بلومبرگ، تا پایان معاملات روزانه هشتم ژانویه در بورس نیویورک، ارزش هر سهم تسلا در شاخص نزدک کامپوزیت به ۸۸۰.۰۲ دلار رسید که این رقم نسبت به ارزش سهام این شرکت در سه ماه قبل تقریبا ۱۰۰ درصد رشد قیمتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود ارزش هر سهم تسلا در آینده نزدیک از ۱۰۰۰ دلار نیز عبور کند. مدل سنجی صورت گرفته توسط موسسه نیو استریت ریسرچ نشان می دهد ظرفیت تولید این شرکت تا سال ۲۰۲۵ به دو تا سه میلیون خودرو در سال افزایش خواهد یافت که این به معنای درآمد ۲۳۰ تا ۳۵۰ میلیارد دلاری برای تسلا خواهد بود. در این سناریو قیمت هر سهم تسلا بین ۱۲۰۰ تا ۱۷۰۰ دلار ارزش خواهد داشت.

به گفته آندری فراگو- تحلیل گر این موسسه- در بازار پرنوسان فعلی برآورد دقیق از قیمت سهام در اینده کار تقریبا غیر ممکنی خواهد بود اما می توان با قطعیت بالایی گفت که تسلا یکی از پرامید ترین سهام ها برای سرمایه گذاران خواهد بود.

لازم به ذکر است در نتیجه صعود پرشتاب ارزش سهام تسلا، ایلان ماسک- مدیرعامل و بنیان گذار این خودروسازی موفق شد به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل شود و به سلطه جف بزوس در این رده بندی خاتمه دهد.

مدیرعامل خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس که اکنون ثروتمندترین فرد ثروتمند جهان است، به لطف افزایش سهام تسلا اکنون بیش از ۱۸۵.۹۷ میلیارد دلار ثروت دارد. او در ابتدای امسال تنها ۲۷ میلیارد دلار ثروت داشت و نفر پنجاهم این رده بندی بود. الون ماسک طی یک سال اخیر بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار به ثروت خود افزوده است.

گروه خودروسازی تسلا که مقر اصلی آن در کالیفرنیا قرار دارد، بیش‌تر در حوزه تولید خودروهای خودران و الکتریکی فعال است که در ژوئیه ۲۰۰۳ تاسیس شد. در حال حاضر این خودروسازی با ارزش ترین برند خودروسازی دنیا است.

 

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت تسلا ارزش سهام پول نیوز وال استریت سرمایه گذاری میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس

 تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

منبع: برترین‌ها

tags # قیمت دلار ، تورم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا