Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آغاز دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان دو تیم سپاهان و تاسیسات دریایی به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری 2 دو بازی آغاز شد. در نخستین بازی امروز تیم های سپاهان و سنگ آهن بافق دیدار افتتاحیه این مرحله را آغاز کردند. در نیمه نخست شاگردان جوان ناهید غارسی در تیم سنگ آهن بافق، موفق شدند با حساب 13 بر 9 تیم مدعی سپاهان را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع نیمه دوم بازیکنان باتجربه و ملی پوش سپاهان با مربیگری فاطمه محمدخانی در 10 دقیقه ابتدایی توانستند نتیجه نیمه نخست را جبران کرده و با حساب 16 بر 15 از سنگ آهن پیشی بگیرند. نماینده اصفهان در ادامه نیمه دوم نیز برتری خود را ادامه داد و این بازی در پایان دو نیمه با برتری 25 بر 18 سپاهان به پایان رسید.

در این دیدار لیلا باقری از تیم سنگ آهن بافق در اواخر نیمه دوم با مصدومیت شدید مجبور به ترک زمین شد.

در دومین و آخرین دیدار دو تیم کربنات سدیم فیروزآباد و تاسیسات دریایی به مصاف یکدیگر رفتند. نیمه نخست این دیدار با برتری تیم باتجربه تاسیسات دریایی که از وجود بازیکنان باتجربه ای همچون مریم یوسفی، زهره عبدلی و راضیه سهرابی بهره می برد، با نتیجه 9 بر 7 به پایان رسید.

شاگردان مهسا معتمدی در این نیمه در یک بازی نزدیک تا آخرین لحظات با تساوی بازی را ادامه می دادند اما در دو دقیقه پایانی با استفاده از تجربه خود توانستند اختلاف را به دو پل افزایش داده و کربنات سدیم را با شکست روانه رختکن کنند.

در نیمه دوم نیز بازیکنان تاسیسات دریایی در 10 دقیقه ابتدایی اختلاف را به ۷ گل رسانده و کار را برای شاگردان سارا مرادی سخت کردند و در دقایق پایانی این تاسیسات دریایی بود که با استفاده از توپ های لو رفته بازیکنان کربنات سدیم، نبض بازی را به دست گرفت و در نهایت با نتیجه 23 بر 17 پیروز میدان شد.

رقابت های دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان از امروز به مدت چهار روز به میزبانی تهران و در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی واقع در فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال بانوان تاسیسات دریایی مرحله دوم نیمه دوم سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در یک بازی خانگی که بازیکن ایرانی‌اش در نیمه دوم به میدان رفت، حریف خود را گلباران کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌دوم اردویژه هلند، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فاینورد نایب قهرمان رقابت‌ها میزبان زوله تیم دوازدهم جدول بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی فاینورد در دقیقه 57 به جای ایوانوسک به میدان رفت، آیاسه یوئدا در دقیقه 33، ایوانوسک در دقیقه 41، سانتیاگو خیمنس در دقایق 67  (پنالتی) و 82 و لوتشارل گیرترویدا در دقیقه 82 گلزنی کردند.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت جهانبخش

 

فاینورد با این نتیجه 78 امتیازی شد و فاصله‌اش را با آیندهوون قهرمان زودهنگام مسابقات به 9 امتیاز کاهش داد.

از فصل جاری اردویژه تنها دو هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی