Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-27@18:28:58 GMT

عراق به توافق اوپک پلاس پایبند نبود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۷۳۵۳

عراق به توافق اوپک پلاس پایبند نبود

تولید نفت عراق در ماه دسامبر ۴.۷ درصد افزایش یافت و فراتر از سهمیه‌اش در توافق کاهش تولید اوپک پلاس بود.

به گزارش پلاتس، داده‌های شرکت دولتی بازاریابی نفت عراق (سومو) نشان می‌دهد تولید نفت عراق در ماه دسامبر به همراه تولید منطقه اقلیم کردستان ۴.۷ درصد نسبت به ماه پیش افزایش یافته و به ۳ میلیون و ۸۵۷ هزار بشکه در روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور در این ماه فراتر از سمهیه‌اش در توافق کاهش تولید نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) نفت تولید کرده است.

بر اساس توافق کاهش تولید ائتلاف اوپک پلاس سهمیه دومین تولیدکننده بزرگ اوپک برای ماه دسامبر برابر با ۳ میلیون و ۸۰۴ هزار بشکه در روز بود.

بر اساس داده‌های سومو، تولید نفت دولت مرکزی عراق در ماه دسامبر نسبت به ماه پیش از آن ۴.۲ درصد افزایش یافته و به ۳ میلیون و ۳۶۶ هزار بشکه در روز رسیده، این در حالی است که تولید نفت منطقه اقلیم کردستان در این بازه زمانی ۷.۷ درصد افزایش یافته و به ۴۹۱ هزار بشکه در روز رسیده است.

عراق بیشتر سال ۲۰۲۰ تلاش می‌کرد با وجود قیمت پایین نفت، همه‌گیری ویروس کرونا و بحران مالی این کشور، به توافق کاهش تولید اوپک پلاس پایبند باقی بماند. پایبند نبودن عراق به این توافق تلاش‌های این ائتلاف برای برقراری توازن در بازار نفت را پیچیده‌تر کرده است.

در توافق کاهش تولید اوپک پلاس سهمیه تولید نفت عراق برای ماه ژانویه ۳ میلیون و ۸۵۷ هزار بشکه در روز و بیشتر است و سبب آرامش‌خاطر بیشتر این کشور شده است.

صادرات نفت دولت مرکزی عراق نیز در ماه دسامبر نسبت به ماه پیش پنج درصد افزایش یافت و به ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار بشکه در روز رسید، این در حالی است که صادرات منطقه اقلیم کردستان با ۸.۲ درصد افزایش، ۴۶۱ هزار بشکه در روز بود.

برچسب هااوپک پلاس سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) عراق

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اوپک پلاس سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک عراق آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو توافق کاهش تولید هزار بشکه در روز ماه دسامبر درصد افزایش ۳ میلیون تولید نفت اوپک پلاس نفت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران، ردمی A ۲ پلاس در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار قرار می‌گیرد و فروشنده‌های موبایل آن را با ۶۴ گیگ فضای حدود چهار میلیون می‌فروشند.

گلکسی A ۰۵ s که جزو گوشی‌های جدید سامسونگ است، با همین فضای ذخیره‌سازی چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید A ۱۵ سامسونگ نزدیک شش میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل گرانقیمت‌ترین گوشی فعلی بازار است و در یکسری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تا مرز ۱۳۵ میلیون قیمت خورده است.

پوکو X ۶ پرو شیائومی را این وسط می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار بدانیم. ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و رقیبی بریا میان‌رده‌های گردن‌کلفت سامسونگ محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • «نون خ» پایبند به آداب ایرانی
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم