Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اکران فیلم‌های راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل خود را در دو بخش آنلاین و حضوری، از 1 بهمن‌ماه آغاز می‌کند.
به‌گزارش آریا و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برگزاری این دوره از جشنواره که به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از پاندمی ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، متوقف شده بود، از چهار‌شنبه 1 بهمن‌ماه 99 با اکران فیلم‌های کوتاه راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل، در پردیس سینمایی ایران مال، از سر گرفته می‌شود و تا 6 بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است آثار راه‌یافته به جشنواره سی‌و‌هفتم در دو بخش “آنلاین” که شامل بخشی از فیلم‌های کوتاه با اعلام تمایل و رضایت صاحبان این آثار و بخش “حضوری” شامل تمامی آثار راه‌یافته، با 25 درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های حفظ سلامتی اکران خواهند شد.
گفتنی‌است سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تاریخ 7 آبان‌ماه به‌دلیل تعطیلی سینماها، با برگزاری نشست‌های تخصصی به‌صورت آنلاین، آغاز به‌کار کرد و تا 17 آبان‌ماه ادامه داشت.
بخش اکران جشنواره سی‌و‌هفتم از 1 تا 5 بهمن‌ماه 99 برگزار می‌شود و 6 بهمن‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهمن ماه اکران سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران کوتاه تهران راه یافته بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز

 سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده خوانی (کودکان و بزرگسالان) و با هدف رونق بخشی به جریان نمایش‌های مردمی و تکریم مردمی‌ترین نمایش‌ها و آیین‌های مذهبی برگزار می‌شود.

آثار تا ۱۵ خردادماه جمع آوری و تا ۲۵ خردادماه بازبینی خواهند شد و شروع اجرا‌های عمومی از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد و اجرا‌های داوری سوگواره هفته سوم محرم خواهد بود.

هنرمندان آثار خود را به نشانی دبیرخانه این سوگواره واقع در تبریز بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی ارسال و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۰۵۷۹۴ تماس و با پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۴۸۲۴۹۱۰ ارتباط حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی