Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی دسترسی‌های جانبی و معماری و تاسیسات ایستگاه پایانه امام رضا (ع) خط سوم قطارشهری در جمع خبرنگاران گفت: انجام عملیات نازک کاری، معماری و راه‌اندازی ۱۷ کیلومتر، ۱۳۰ هزار میلیارد ریال هزینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برخی انتقاد می‌کنند که چرا یک دستگاه حفاری را از خط سوم می‌خواهیم به خط چهارم منتقل و عملیات حفاری خط سوم را متوقف کنیم، این اقدام برنامه‌ریزی شده است و اگر حفاری ۱۰ کیلومتر باقیمانده این خط را آغاز کنیم آورده‌ای برای ما نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد ادامه داد: دولت برای خطوط قطارشهری به صورت جداگانه بودجه می‌گذارد لذا اگر عملیات حفاری خط چهارم را آغاز کنیم اعتبار این خط را جذب می‌کنیم و با اجرای فاز اول این خط به طول پنج کیلومتر، می‌توانیم قطعه میانی شهر و دسترسی به هسته مرکزی شهر از طریق چهار خط مترو را کامل کنیم. بیشتربخوانید آغاز عملیات حفاری خط چهار ایستگاه کوهسنگی تا پایان امسال


کیامرز بیان کرد: با آغاز حفاری خط چهارم، ادامه حفاری خط سوم با تاخیر هشت ماهه مواجه می‌شود، اما بهترین راهکار برای جذب پول و شروع خط مهمتر و تکمیل قسمت میانی شهر، همین اقدام است.

او تصریح کرد: خط سوم رها نشده و برنامه پولی و زمانی دارد، تامین ۱۳۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل بخش حفاری شده خط سوم حدود پنج سال طول می‌کشد لذا تاخیر چند ماهه در آغاز حفاری ادامه این خط، مشکلی برای این خط ایجاد نمی‌کند.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد تاکید کرد: هفته آینده یکی از دو دستگاه حفار در خط سوم به خط چهارم منتقل خواهد شد و ادامه عملیات حفاری خط سوم از منطقه قاسم آباد و از ضلع امیریه نیز از سال آینده به صورت دستی آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی دسترسی‌های جانبی، معماری و تاسیسات ایستگاه پایانه امام رضا (ع) خط سوم قطارشهری مشهد با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی و ۱۵ میلیون یورو اعتبار ارزی، روز یکشنبه آغاز شد.

  انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطار شهری مشهد عملیات اجرایی عملیات عمرانی عملیات حفاری خط قطارشهری مشهد خط چهارم خط سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند _ نهبندان خبرداد و گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند - زاهدان در حوزه شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان آغاز شد.

سید محمد فرخی با عنوان اینکه محور بیرجند – زاهدان یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است، افزود: پروژه‌های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده  که ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و سپس مسیر لایه نهایی اجرا می‌ شود.

رییس اداره نگهداری راه‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • سرویس‌دهی رایگان خط‌ ۲ قطارشهری مشهد
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع)
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر