Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی تیم استقلال تاکید کرد تیمش برای رسیدن به پیروزی در دربی تهران آماده است.
به گزارش آریا، محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس شرکت کرد. دیدار تیم ‌های استقلال و پرسپولیس که نود و چهارمین جدال آنهاست ساعت 16:35 دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود فکری در نشست خبری قبل از این دیدار که بعد از ظهر امروز یکشنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد به تشریح وضعیت تیمش برای دربی پرداخت و ابراز امیدواری کرد برنده این بازی استقلال باشد.
سرمربی تیم استقلال در ابتدای این نشست گفت:
همانطور که می ‌دانید دربی حساسیت و شرایط خاص خودش را دارد و نتیجه این بازی می ‌تواند اتفاقات زیادی را رقم بزند. خدا را شکر ما در بازی‌ های گذشته شرایطی را به وجود آوردیم که بازیکنان مان شرایط خیلی خوبی دارند. از نظر آمادگی جسمانی و روحی شرایط خوبی داریم و امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم.
فکری ادامه داد:
خیلی برای ما مهم است و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و همچنان در صدر جدول باقی بمانیم.
فکری در مورد اولین حضورش روی نیمکت استقلال در دربی گفت:
حس خیلی خوبی دارم. چه زمانی که بازی می‌ کردم و چه زمانی که دستیار بودم حس خوبی از حضور در دربی داشتم. الان هم که اولین تجربه سرمربیگری ام است خوشحالم و امیدوارم که اتفاق خوبی رقم بخورد.
سرمربی تیم استقلال در مورد سبک بازی بسته پرسپولیس و احتمال بازی استقلال با سه مهاجم گفت:
پرسپولیس خیلی هم بسته بازی نمی ‌کند. این تیم اکثراً تهاجمی بازی می ‌کند. شاید بازی قبلی به خاطر شرایط بازی کمی بسته بازی کرد ولی اکثر بازی ‌هایش هجومی است و برای حریفانش دردسر درست می‌ کند.
فکری ادامه داد:
به بازیکنانم تاکید کرده ‌ام که آرامش داشته باشند و نگران نتیجه بازی نباشند. برای من خیلی مهم است که با تمام توان شان بازی کنند و آخرین انرژی‌های شان را در زمین بگذارند. امیدوارم که بهترین اتفاق برای تیم ما رقم بخورد.
فکری در مورد اینکه کدام بازیکن استقلال می‌ تواند نقش محمود فکری دوران بازی کردن را در استقلال بازی کند گفت:
ما الان یک تیم هستیم. تیمی یکدست و رفیق. ان شالله قدر این بازیکنان دوستان بیشتر بدانند. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. بازیکنانم با تمام وجودشان بازی می ‌کنند و ما 11 بازیکن بهتر از محمود فکری خواهیم داشت و تعویض‌ های مان هم قطعاً از محمود فکری بهتر خواهند بود.
فکری در مورد استفاده از بازیکنان جوان در دربی هم گفت:
شاید در این بازی کمی سخت باشد که بخواهیم از جوانان استفاده کنیم اما در ادامه رقابت‌ های لیگ حتماً به جوانان میدان خواهیم داد.
سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه آیا در صورت پیروزی نماد خاصی را برای خودتان در نظر گرفته ‌اید گفت:
خیلی به این مسائل فکر نمی‌ کنم و هدفم این است که بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.
فکری در مورد اینکه تیمش برای نباختن بازی خواهد کرد گفت:
نباختن هم خوب است اما تیم ما آماده رسیدن به پیروزی است. ما خط حمله خوبی داریم و امیدواریم بتوانند با گلزنی زمینه پیروز شدن تیم را فراهم کنند.
فکری در مورد ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان استقلال از سوی مدیران دو باشگاه گفت:
شاید مدیران بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده‌اند تا خودشان حرف بزنند! آن چیز یکه مهم است اینکه ما باید احترام هم را حفظ کنیم. درست است که ما در زمین رقیب هستیم اما بیرون از زمین رفیق هستیم. خیلی از هواداران پرسپولیس رفقای ما هستند.
سرمربی تیم استقلال در مورد برتری این تیم در خط حمله و احتمال بازی تهاجمی گفت:
تلاش‌ مان را می ‌کنیم که بازی منطقی انجام دهیم. به بازیکنان تاکید کرده ‌ام که گول موقعیت در جدول را نخورند و مغرور نشوند. دربی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می ‌کنیم که بازی را کنترل کنیم و در دقایق آخر بازی را به سود خودمان تمام کنیم.
فکری در مورد دور شدن بازیکنان از فضای مجازی گفت:
خدا را شکر در هفته گذشته چیزی که من از بازیکنان می ‌خواستم انجام شده است و تمرینات بانشاطی را برگزار کرده ‌اند و امیدوارم که فردا هم روز خوب بازیکنان استقلال باشد.
محمود فکری در پایان گفت:
هر تجربه ‌ای که در این مدت به دست آوردم را سعی کردم به بازیکنان منتقل کنم. امشب و فردا هم این تجارب را انتقال خواهم داد. امیدوارم جام‌ هایی را که به عنوان بازیکن و مربی برای استقلال آوردم این بار هم در فصل بیستم لیگ برای این تیم تکرار کنم.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فکری استقلال پرسپولیس سرمربی تیم استقلال فکری در مورد محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد، مدافع استقلال در دیدار دوشنبه شب دو تیم باید سه بار از زمین اخراج می‌شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمال کامیابی‌نیا بعد از شکست 2 بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم همه بازی زیبایی را دیدند. به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. فکر می‌کنم ما لحظه‌ها را از دست دادیم و متأسفانه شکست خوردیم.

ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود

وی در مورد صحنه درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی بعد از پایان مسابقه، عنوان کرد: فیلم این صحنه منتشر شده است. واقعاً حرکت زشتی بود. فکر می‌کنم بازیکنان استقلال، مدیران و کادر فنی این تیم هم این موضوع را تأیید نمی‌کنند. فکر می‌کنم حامدی‌فر 20 تا 22 سال سن داشته باشد. او با این کار به آینده خودش و تیم استقلال ضربه می‌زند. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید به قضیه ورود کند و نگذارد چنین صحنه‌هایی به وجود بیاید که بازیکنی به خودش اجازه بدهد، چنین کارهایی بکند. کمیته انضباطی باید یک حکمی بدهد که بازیکنی دیگر این کارها را نکند، چون باعث به وجود آمدن تنش و تزریق آن به سکوها می‌شود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به عملکرد داور بازی استقلال - ذوب‌آهن گفت: درست است که به بازیکنان می‌گویند درباره داوری صحبت نکنند، ولی تیم‌ها زحمت می‌کشند. شما صحنه‌های مربوط به روزبه چشمی را نگاه کنید، در این بازی حداقل سه مرتبه باید اخراج می‌شد! همین آقای ناظمی در بازی مقابل هوادار و در گوشه زمین روی صحنه خطا به من کارت زرد نشان داد. فکر می‌کنم چون هفته‌های آخر است همه (داوران و بازیکنان) باید تمرکز کنند.

وی بدون ذکر نام به صحبت‌های عبدالله ویسی پس از تساوی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اشاره و تصریح کرد: فکر می‌کنم پاک‌ترین مربی ایران را ما داریم. یک تیم مقابل یک تیم دیگر بازنده می‌شود و نمی‌تواند در بازی خود برنده شود، به تیم ما حرف می‌زنند. نگاه کنید باشگاه ذوب‌آهن چقدر حرفه‌ای برخورد می‌کند. ما بیانیه یا کار غیراخلاقی هم انجام ندادیم. بالاخره یک جایی باید یاد بگیرند. اگر قرار باشد یک تیمی مقابل تیم دیگر در بازی خودش برنده نشود به بازیکنان و تیم ما حرف اضافه بزنند، ناظران بازی باید ورود کنند. مردم باید از فوتبال لذت ببرند نه اینکه هر کسی به خود اجازه بدهد هر حرفی بزند. این موضوعات به فوتبال ما ضربه می‌زند.

کامیابی‌نیا در پاسخ به خبرنگاری که اعلام کرد آیا منظورش بازی‌های هفته گذشته است، تأکید کرد: صد درصد.

انتها ی پیام/

دیگر خبرها

  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان