Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در اطلاعیه‌ای شیوه‌نامه برگزاری امتحانات پایان نیم‌سال را اعلام کرد و براساس آن دانشجویان امکان بازگشت به ۲۰ درصد سوالات امتحانی را دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در اطلاعیه‌ای شیوه‌نامه آموزشی برگزاری امتحانات مجازی پایان نیم‌سال را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امتحانات پایان نیم سال در این دانشگاه از طریق سامانه http://exam.arums/ برگزار می‌شود و سوالات به صورت تک صفحه‌ای در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. دانشجویان امکان بازگشت به ۲۰  سوالات قبلی را دارند. 

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مدیریت زمان آزمون را به عهده دانشجو قرار داده و تأخیر بیش از ۱۰ دقیقه در ورود به سامانه، به منزله عدم شرکت وی تلقی می‌شود.

همچنین، کامران، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جلسه‌ای با دانشجویان اطمینان داده است که محدودیت زمانی برای هر سوال در امتحانات پایان ترم این دانشگاه اعمال نمی‌شود و زمان کلی برای هر امتحان درنظر گرفته می‌شود. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امتحانات پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس