Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل تعاون یزد به ایرنا، عماد تشکری در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه این نهاد هر اقدامی که بتواند در راستای معیشت اصحاب و هنر  انجام می دهد ، افزود: تشکیل انجمن صنفی و یا شرکت تعاونی برای گروه های این حوزه می تواند، کمک به این قشر را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزارتخانه به صورت ویژه پرداخت تسهیلات را در نظر گرفت، یادآور شد: وام با سود ۱۲ درصد و اقساط آن ۲۴ ماهه و مشمول دوره تنفس تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ است.
تشکری سقف تسهیلات در گروه های مختلف فرهنگی و هنری را متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت ها و مشاغل مطبوعاتی، رسانه ای و تبلیغاتی از ۷۵ تا ۲۸۵ میلیون تومان، مشاغل سینمایی، سمعی و بصری از ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان، آموزشگاه های هنری، استادن ، هنرمندان و مربیان هنری، کانون های سرگرمی‌های نمایشی و زیرمجموعه های مشاغل هنری از ۲۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت می کنند.

به گفته وی همچنین  برای دفاتر خدمات زیارتی ۱۲۰ میلیون تومان، مدیران کاروان ها و کارگزاران خدمات زیارتی ۲۰ میلیون تومان، موسسه مردمی فرهنگی قرآن و عترت، مدرسان، مربیان و فعالان قرآنی از ۹ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان، ناشران (بنا بر رتبه)  و غیره  از ۲۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان می توانند تسهیلات دریافت کنند.
تشکری تاکید کرد: مرجع رسیدگی و تایید درخواست ها و اطلاعات تخصصی متقاضیان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است. 
وی از تمامی اصحاب فرهنگ و هنر خواست با مراجعه به سامانه کارا kara.mcls.gov.ir و بخش تسهیلات کرونا فرهنگ و هنر، جهت اخذ تسهیلات بانکی درخواست های خود را ثبت کنند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد خاطرنشان کرد: اشخاصی که قبل از دستوررالعمل جدید از تسهیلات کرونا استفاده کردند مجددا می توانند مابه التفاوت مبلغ درخواست را دریافت کنند.

در این نشست نمایندگان گروه های مختلف فرهنگی و هنری استان یزد مسایل و مشکلات صنفی خود را بیان کردند. 

در گزارش ارسالی به تعداد فعالان عرصه فرهنگ و هنر استان یزد اشاره ای نشده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی یزد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خسارت مالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی یزد ویروس کرونا تسهیلات بانکی یزد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خسارت مالی اخبار کنکور میلیون تومان فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود

کریم خورشیدوند در نشست بزرگداشت دهه کرامت، با تاکید بر ضرورت پشتیبانی ادارات و نهاد‌ها از برنامه‌های مردم محور، اظهار کرد: باید از ظرفیت همه مراکز دینی و فرهنگی برای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن جشن‌های دهه کرامت استفاده شود.

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی و نهادینه سازی فرهنگ رضوی است، افزود: دهه کرامت یکی از برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی مهم است و هر ساله تمام نهاد‌ها نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع با محوریت امام رضا (ع) اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها و مسئولان شهرستانی باید هرچه بیشتر با ستاد بزرگداشت دهه کرامت مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای عموم مردم باشیم.

خورشیدوند دهه کرامت را ظرفیت مناسبی برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دانست و اضافه کرد: برنامه‌های این دهه و ایام صادقیه باید با هم افزایی، مشارکت، خلاقیت و فراگیری تهیه و تدوین شود.

رییس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی برای رساندن پیام امامت، ولایت و کرامت است و باید از این مناسبت برای گرامیداشت مقام دختر مسلمان و مقابله با هجمه‌های دشمنان بهره گرفته شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی گفت: برنامه‌های محوری دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های استان به ستاد بزرگداشت دهه کرامت اعلام شده است و براساس ظرفیت ادارات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رکن مردم محوری در جشن‌های بزرگداشت دهه کرامت بیان کرد: در طول دهه کرامت جشن‌های مردم محور در مساجد، محلات و مناطق محروم با پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با رویکرد تقویت فرهنگ دینی، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ رضوی و ایجاد شور و شعف برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه این نشست اظهار کرد: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در این کانون‌ها برگزار می‌شود و مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان جهت تقویت برنامه‌های بزرگداشت ضروری است.

محمد چگنی نژاد افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان سازی اجتماعی و ارتقای فرهنگ دینی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ده‌ها برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاهچراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در لرستان ادامه داد: همچنین همزمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) ۲ برنامه شاخص در شهر خرم آباد و یک برنامه با محوریت مساجد در هر کدام از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) دریکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت برادرش امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی