Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقاد فردیناند نسبت به نرسیدن زمان کافی به دونی فن ده بیک. 

ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستر یونایتد در مورد شرایط دونی فن ده بیک و جسی لینگارد صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، اسطوره شیاطین سرخ از خرید 35 میلیون پوندی منچستر یونایتد، یعنی دونی فن ده بیک متعجب است که چرا زمان کافی برای بازی به او نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک هلندی که در تابستان گذشته، رئال مادرید به دنبال او بود، حالا نیمکت نشین منچستر یونایتد شده است. 

فن ده بیک در این فصل، در 21 مسابقه برای شیاطین سرخ به میدان رفته است اما بیشتر این بازی ها روی نیمکت بوده و به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است. با این حال، فردیناند هنوز قانع نشده است که چرا فن ده بیک از زمان انتقالش به منچستر، نتوانسته تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی ترکیب این تیم شود. او احساس می کند، موقع مذاکره با مسئولان شیاطین سرخ، باید بندی برای تضمین دقایق بازی در قراردادش وجود داشته باشد اما هنوز جوابش را نمی داند. اسطوره منچستر یونایتد گفت:

من واقعاً متعجب هستم كه او دقایق بیشتری بازی نمی کند. من 100٪ اطمینان دارم كه او انتظار دارد بیشتر بازی كند. نکته قابل توجه در مورد وضعیت فن ده بیک این است که باید ببینیم در مکالمات مذاکره برای انتقال او چه صحبت هایی کردند. وقتی شما برای عقد قرارداد با تیمی مذاکره می کنید، می دانید که چه نقشی در مذاکرات دارید. یا به عنوان بازیکن مهم در ترکیب تیم با شما مذاکره می شود و یا فقط به عنوان یک مهره به شما دیده می شود. این قسمت مهمی است که ما هنوز جوابش را نمی دانیم. من مطمئنم كه او انتظار داشت كه بازی كند و بازیکن اصلی این تیم باشد. تاکنون این امر تحقق نیافته است.

فردیناند همچنین در مورد آینده جسی لینگارد صحبت کرد؛ در حالی که بازی مقابل واتفورد، تنها سومین حضور وی در رقابت های این فصل بود. او در مورد لینگارد گفت:

اگر من جای او باشم، از مربی می پرسم که شرایط در چه اوضاعی است و اگر بخشی از برنامه های تیم نیستم، جدا می شدم.  او 28 ساله است و چندین بار اثبات شده است که جایی در برنامه های تیم ندارد. مطمئناً می خواهد بیشتر بازی کند. بعضی اوقات می توانید راحت درخواست خروج دهید اما وقتی به تیمی مثل منچستر یونایتد می آیید، نمی توانید به راحتی درخواست خروج دهید. در فوتبال، مدت زمانی که بازی می کنید، اولویت اول شما است و وقتی بازی نمی کنید، یعنی خوشحال نیستید.

اخبار داغ 

محمود فکری: شاید مدیران، بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده بودند تا خودشان حرف بزنند! روحانی خبرساز در انتخابات فدراسیون ثبت نام نکرده است / حضور برای معرفی! فیلم واقعی از داخل هواپیمای اندونزی قبل از سقوط / جیغ و اشک های مسافران + فیلم تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری توییت عجیب ایکر کاسیاس درباره آینده دوناروما

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستر یونایتد دونی فن ده بیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی

ستاره گرجستانی ناپولی تمایل دارد برای بارسلونا بازی کند، تیمی که دقیقا در پست او به دنبال جذب بازیکن است. 

طرفداری | با توجه به علاقه بارسلونا به خویچا کواراتسخلیا، کار ناپولی برای تمدید قرارداد ستاره گرجستانی سخت شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیر برنامه های کواراتسخلیا فردا با رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی لورنتیس، برای بحث در مورد قرارداد جدید این وینگر دیدار خواهد کرد.

با توجه به وضعیت فعلی قرارداد، مدیر برنامه بازیکن احتمالا از گزینه های پیش روی این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی هم صحبت کرند. به نظر می رسد ناپولی برای قرارداد جدید دستمزد 4 میلیون یورو در سال پیشنهاد دهد، اما خواسته فعلی بازیکن 5 میلیون یورو است.

در همین حال، احتمال حضور بارسلونا برای جذب این بازیکن گرجستانی افزایش یافته است. گفته می شود ژاوی بسیار به این بازیکن علاقه مند است و آینده کواراتسخلیا در ناپولی هرگز به این اندازه نامشخص نبوده است. تا به حال در مورد قرارداد جدید این بازیکن صحبت های زیادی شده، اما به نظر می رسد تاکنون هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!