Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه ۲۱ دی) این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس و هم‌چنین طرح رتبه بندی فرهنگیان در دستورکار مجلس قرار گرفت و مقرر شد پیشنهادات در نشست بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این طرح، دولت موظف است در طول سال تحصیلی 1399 - 1400 استفاده دانش آموزان، معلمان و مدارس از شبکه آموزش (شاد) را بصورت رایگان در اختیار قرار دهد، ضمنا قرار است نرم‌‌افزارهای پشتیبان جهت سرعت استفاده خدمات اینترنتی در اختیار قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: همچنین وزارت ارتباطات موظف است با توجه به منابع بودجه سال 1399، حداکثر تا پایان مهر سال 1399 تعداد یک میلیون دستگاه تبلت دانش آموزی بصورت رایگان توسط واحدهای آموزشی به دانش آموزان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و مناطق محروم و حاشیه شهرها قرار دهد.

وی اظهار داشت: دستور کار بعدی کمیسیون آموش بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان بود که بر همین اساس دولت مکلف است ظرف 6 ماه آینده لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کند. ضمن اینکه کمیسیون آموزش بنا دارد در همین راستا پیش بینی اعتبارات اجرای لایحه رتبه بندی در بودجه 1400 را داشته باشد.

پربیننده ترین تکلیف یارانه‌ها در سال ۱۴۰۰ امروز تعیین می‌شود بازرسان آژانس از ایران اخراج می‌شوند جزئیات ۴دیدگاه برای افزایش حقوق کارمندان موافقت با ثبت‌نام ۷میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت هشدار جدی به معاون رزم حسینی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دانش آموزان فرهنگیان آموزش و تحقیقات مجلس اینترنت دانش آموزان دولت لایحه رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است