Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی عصریکشنبه در شورای اداری شهرستان که با رعایت  پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به اینکه مراجعه شهروندان به فرماندای برای پیگیری مطالبات در روزهای یکشنبه بیشتر است افزود: فلسفه وجودی مدیران خدمت به مردم و رفع مشکلات آنهاست ، مدیران، بی‌منت و مخلصانه به دغدغه مردم که ولی‌نعمت ما محسوب می‌شوند، پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اگر در نهادها و دستگاه‌های مختلف در زمان مناسب پاسخ ارباب رجوع داده شود دیگر به رفت و آمد و حضور آنها به جاهای مختلف برای پیگیری امور نیست ،یادآور شد: آمدن و رفت دولت‌ها امری طبیعی است و هر فردی و دولتی حاکم باشد همه مدیران کارگزاران حکومت اسلامی هستند ،باید به مردم خدمت کنند.

فرماندار مهریز با بیان اینکه امروز بالاترین خدمت به مردم رسیدگی به مطالبات برحق آنهاست ،گفت: مدیران در هر پست و مقامی باشند باید از صدر تا ذیل قدردان خدمت به مردم را باشند و این مسوولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار محسوب می‌شود و از اهمیت زیادی  برخوردار است .

زارع زاده مهریزی به برگزاری دومین کنگره چهار هزار شهید استان یزد در اسفندماه امسال اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا بیان کرد: دیدار از ۱۷۰ خانواده شهید و برگزاری یادواره به یاد آنها جزو برنامه‌های محوری است که با همکاری مردم  و مسوولان صورت می‌گیرد.

همچنین امام جمعه مهریز به افزایش قیمت‌ها برخی کالاها و تورم لجام گسیخته در بازار اشاره کرد و گفت: اساسی‌ترین مشکل مردم و مطالبه آنها از مسوولان نظام و دولت رسیدگی به امور به خصوص حل معضلات اقتصادی و معیشت است و باید مدیران تمام وقت خود را صرف حل آن  کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی با بیان اینکه مردم نباید احساس کنند پایان کار دولت است و برخی امور جامعه معطل می‌ماند، ادامه داد: مدیران باید تا آخرین لحظه فعالیت دولت دوازدهم، وظایف خود را در خدمت به مردم و رفع مشکلات و به خصوص کاهش تورم انجام دهند.

وی اظهار کرد: این رفت و آمدها در کشور امری طبیعی است و مسوولان باید قدر مسوولیت که نوعی نعمت محسوب می‌شود را بدانند و  با برنامه‌ریزی و هماهنگی گره‌گشای مسایل و مشکلات مردم باشند که بالاترین خدمت و عبادت و یک رسالت دینی و انقلابی است .

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه هرچند توطئه اقتصادی و تحریم دشمنان در بروز مشکلات موثر است، گفت: بخش زیادی از معضلات موجود به سوء مدیریت‌ها بر می‌گردد و باید برای حل مشکلات و خدمت به مردم بیش از گذشته با روحیه انقلابی اقدام شود.

محی‌الدینی گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با همدلی، تلاش مضاعف و توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری قابل حل است و اهداف دشمنان در جنگ اقتصادی به نتیجه نمی‌رسد و انقلاب اسلامی روز  به روز در مسیر عزت و افتخار گام بر می‌دارد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان یزد و برخی مسوولان محلی گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود ارایه کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز ویروس کرونا جلسه شورای اداری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ویروس کرونا جلسه شورای اداری مهریز ویروس کرونا جلسه شورای اداری بهداشت و سلامت اخبار کنکور خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، توماج وحیدافشار در دیدار با استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: امیدوارم مشکل جمعیتی و آماری شهر ارومیه در زمان مدیریت آقای استاندار حل شود.

وی ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: امروز یکی از بزرگترین مشکلات شهر ارومیه در تلقی کردن شهر ارومیه به عنوان کلان‌شهر مشکل آماری و جمعیتی است که امیدوارم در جهت بهره‌مندی شهر ارومیه از امکانات و تسهیلات دولتی و اعتبارات ملی این مشکل حل شود.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

وحیدافشار در ادامه با بیان اینکه برای رهایی از مشکلات شهری نیاز به نگاه مثبت و ویژه مقام عالی استان است، تصریح کرد: قطعاً بدون همکاری و هم‌فکری و نیز همیاری دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان به توسعه و آبادانی شهر و رهایی از مناطق محروم فکر کرد.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه و حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از مدیریت شهری عنوان کرد: شورا در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های اصلی خود که خدمت به مردم و توسعه شهر ارومیه بوده و با تمام توان در کنار و هم‌پای دولت است و در جذب منابع ملی و توسعه مناطق محروم نگاه و دستورات مقام عالی استان می‌تواند قطعاً برای مدیریت شهری مؤثر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی شهر ارومیه موضوع ترافیک شهر ارومیه است و امید است با تمرکززدایی نهادها و ادارات داخل شهر ارومیه تعیین تکلیف و با دستورات شخص آقای استاندار این مشکل حل شود.

کد خبر 749061

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم