Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: احمد برکه، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن در مصاحبه با روزنامه الثوره گفت: شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای محور مقاومت است.

او افزود: درخواست عبدالملک بدر الدین برای مقابله با توطئه تجزیه نشان دهنده نگرش فرماندهی است که از ماهیت جنگ به خوبی مطلع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برکه گفت: ما موضع گروه‌های مقاومت و رهبر انقلاب یمن را که بر مقابله با دشمن صهیونیستی پافشاری می‌کنند، ارج می‌نهیم. ما احساس می‌کنیم کشور‌هایی مانند یمن پشتیبان ما هستند.

او افزود: جنگ بعدی فراگیر خواهد بود و محدود به یک جبهه نخواهد شد. محور مقاومت قادر است، نیرویی تشکیل دهد که هزاران حساب روی آن باز ‌شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در یمن تصریح کرد: به نظر من عربستان به طرح عبدالملک بدر الدین درباره بازداشت شده‌های فلسطینی پاسخ نخواهد داد تا این برگه را به دست صنعا ندهد.

برکه گفت: اتحاد سلاح، قدرت مقاومت را تقویت کرد و رزمایش‌های اخیر جنجال بزرگی در میان رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

او افزود: شهید قاسم سلیمانی مسائل ارزشمندی به آرمان فلسطین هدیه کرد و شهادت او خسارت بزرگی برای محور مقاومت است.

برکه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در آموزش نیرو‌های مقاومت سهم بسزایی داشت.

او افزود: اتحاد صفوف داخلی و خارجی بهترین پاسخ به چالش‌های پیش روی مقاومت است. عربستان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فاصله‌ای ندارد و چه بسا بزودی از عادی سازی روابط خود خبر دهد.

برکه افزود: تجاوز به یمن در واقع تجاوز آمریکایی- صهیونیستی است که کشور‌های سازشکار در راس آن قرار دارند و یمن همه برنامه‌های آن‌ها را ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی جنبش جهاد اسلامی محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح