Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید اشتباهات فردی باعث شد تیمش در بازی مقابل ذوب‌آهن متوقف شود.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن در بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: یک بازی فنی، پرگل و فیزیکی را شاهد بودیم. در نیمه اول ما به گل رسیدیم و سعی کردیم گل زده خود را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه دو تن از مدافعان ما مصدوم شدند و دو تعویض اجباری داشتیم و باعث شد شاکله تیم به‌هم بریزد. بازیکنان جانشین خوب کار کردند اما اشتباه فردی در هر بازی برای ما اتفاق می‌افتد و سعی می‌کنم با بازیکنان صحبت کنیم.

او درباره شاهین توکلی بازیکن تیمش که از دلایل اصلی گل خوردن تیمش بود، گفت: توکلی از ۵ مدافع برتر لیگ است و بازیکن باکیفیتی است و اشتباه برای هر بازیکنی رخ می‌دهد. امیدوارم از لحاظ روانی با این بازیکن کار کنیم تا دوباره این بازیکن شرایط خوبی به دست آورد. روی گل دوم هم چون شاهین تمرکز خود را از دست داده بود، یار حریف را رها کرد و باعث شد گل بعدی به ثمر برسد. ما سعی کردیم روی ارسال‌ها، بازیکنانی را بیاوریم که روی عمق حرکت کنند و موفق شدیم در دقایق پایانی با پنالتی، بازی را به تساوی بکشانیم.

خطیبی افزود: ما باید سه امتیاز این بازی را به دست می‌آوردیم اما بازیکنان تلاش خود را کردند و از آن‌ها ممنونم. این مسائل برای ما تجربه می‌شود. تیمی که از باخت می‌آید، مساوی هم برایش ارزشمند است و امیدوارم شرایط خوب خود را تکرار کنیم. ما نواقصی داریم که باید برطرف کنیم. این تیم جوان است و باید با یکدیگر بازی کنند تا تجربه لازم را کسب کنند. میانگین سنی ما در این بازی حدود ۲۵ سال بود و امیدوارم بتوانیم اعتماد به نفس آن‌ها را بیش‌تر کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی آلومینیوم درباره بازی پیش‌رو مقابل گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس گفت:‌ همه بازی‌ها سخت است و ما بازی آسان نداریم و برای تیم‌های حریف، ما تیم آسانی نیستیم. هر تیمی که جلوی ما بازی می‌کند، کار برایش سخت است چون تیم ما سخت‌کوش و دونده است و امیدوارم نواقص موجود را رفع کنیم و با این وجود همه تیم‌ها از ما می‌ترسند.

او درباره مصدومیت بازیکنانش در بازی مقابل ذوب‌آهن گفت:‌ وقتی در خط دفاع بازیکنی مصدوم می‌شوند، کار سخت می‌شود. در این بازی دو مدافع ما مصدوم شد و شاکله تیم ما به هم ریخت. خط دفاع ما با آن نفرات هماهنگی‌ لازم را به دست آورده بودند اما با این اتفاق، شرایط تغییر کرد. مصدومیت آن دو بازیکن طوری نیست که بازی‌های بعدی نرسند و امیدوارم تیم پزشکی ما این دو بازیکن را به بازی‌های بعدی برساند.

به گزارش ایسنا، رحمان رضایی، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری حاضر شد اما صحبتی نکرد و اعلام کرد تنها به خاطر احترام به اهالی رسانه به نشست خبری آمده است. او لحظاتی بعد کنفرانس مطبوعاتی بعد بازی را ترک کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال آلومینیوم اراک رسول خطیبی مقابل ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

در گزارش فارس آمده است: امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899430

دیگر خبرها

  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم