Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@13:12:44 GMT

موزه‌های قزوین بازگشایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۸۳۶۹

آفتاب‌‌نیوز :

احسان نورانی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به قرارگیری شهر قزوین در وضعیت زرد همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ و رفع محدودیت‌ فعالیت مشاغل گروه شغلی سطح ۳ در این وضعیت، مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد استانی و ملی مبارزه با کرونا، موزه‌های تحت پوشش این اداره کل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: موزه خط واقع در کاخ چهلستون و موزه شهر از موزه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین به شمار می روند.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین همچنین اظهار کرد: این موزه‌ها همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ آماده میزبانی از بازدیدکنندگان هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: موزه قزوین صنایع گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد