Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه سفر به شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امروز به همراه اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نخعی معاون وی که در دو تا از هیئت‌های استانی (هیئت کشتی و هیئت ورزش‌های کارگری) مسئولیت دارند، جلسه‌ای را با حضور مسئولین محلی در شهرستان شهربابک داشتیم که شروع به کار فعالیت هیئت ورزش های کارگری این شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این هیئت با تعدد انجمن‌هایی که در حوزه کارگری و همچنین شرایط، ظرفیت و پتانسیل‌هایی که شهربابک در بحث کارگری دارد و با توجه به کثرت معادن و صنعتی که وجود دارد، بسیار ظرفیت خوبی دارد تا ضمن ایجاد تعاملاتی با مجموعه‌های کارگری، شرکت‌های اقماری وابسته به صنایع مس، سایر شرکت‌ها و دستگاه‌های همکار و هیئت‌های ورزشی بتواند سطح نشاط و شادابی را در بین خانواده‌های کارگری مجموعه این شهرستان افزایش دهد.

پاریزی تصریح کرد: این مسئله باید مد نظر قرار گیرد که فعالیت‌های حوزه ورزش کارگری هیچ تداخلی با فعالیت هیئت‌های ورزشی ندارد و در حقیقت مکمل هم هستند و کار را تکمیل می‌کنند تا این ظرفیت‌ها به صورت صددرصد محقق شود.

او بیان داشت: برگزاری همایش‌ها و مسابقات از دیگر مصوبات جلسه بود، همچنین اینکه شرکت‌های اقماری مسئولیت اجتماعی شان را در حوزه ورزش و جوانان به خوبی انجام دهند و پیگیری‌هایی که باید از طریقِ چه مسئولین محلی و چه مسئولین استانی انجام شود، در دستور کار جلسه قرار گرفت که امیدواریم بتوانیم ظرفیت‌ها را متناسب با شأن مردم شهرستان در حوزه ورزش به ویژه ورزش کارگری ارتقاء دهیم و افزایش داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به ساخت پروژه‌های مشارکتی حوزه صنایع مس نیز اشاره کرد و گفت: پیگیری می‌شود، دوباره بتوانیم از محل اعتبارات خود مجموعه به صورت مشارکتی پروژه‌هایی را در مناطق مختلف شهرستان به ویژه روستا‌ها داشته باشیم.

پاریزی درباره ساخت مجموعه ورزشی کارگری افزود: احداث این پروژه با چند راهکار مختلف می‌تواند کارش پیگیری شود که حتماً مواردی که در جلسه بحث شد پیگیری می‌شود تا هر کدام از این ها، چه ظرفیت قانونی ماده ۲۷ و چه صدور موافقت اصولی برای اخذ زمین و استفاده از ظرفیت شرکت‌های اقماری این دو مسیر را انجام می‌دهیم تا ببینیم از کدام راه قابل انجام است که بتوانیم از این ظرفیت به نفع ورزش شهرستان و توسعه زیرساخت‌های شهرستان استفاده کنیم.

او ابراز امیدواری کرد: با تعاملی که اکنون در شهرستان وجواد دارد و حمایتی که قطعاً مسئولان خواهند داشت، روز به روز شاهد تسریع روند توسعه در حوزه ورزش این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حوزه ورزش شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌۱۴۰۳، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پس از خوش‌آمدگویی به مهمانان آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با اشاره به انتخاب یوسف نوری، استاندار مازندران، بدون مشورت‌های لازم با مجمع نمایندگان استان، افزود: جلساتی در حین و پس از انتصاب با استاندار مازندران از سوی مجمع نمایندگان استان، انجام شد و با شناختی که از ایشان و خدمات ارزنده‌ای که در دولت سیزدهم داشتند دغدغه‌های نمایندگان با ایشان مطرح شد.

وی تصریح کرد: طبیعتاً وظیفه مدیریت استان با دولت است و نظارت بر این روند بر عهده نمایندگان مردم است.

بابایی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های فراوان استاندار سابق در مقابله با مشکلات به طریق برنامه‌های ریشه‌ای و استراتژیک افزود: موضوعاتی مانند پسماند زباله، اقتصاد دریاپایه، حفاظت از جنگل، مدیریت تنش آبی، رفع مشکلات کشاورزی، مرکبات، مسکن، کاربری زمین، ساخت و ساز غیرمجاز، بیکاری و غیره از اولویت‌های مهم استان است که امیدواریم با برنامه‌های استاندار مازندران، به انها رسیدگی شود و در ابتدا برنامه‌های ناتمام استاندار سابق به اتمام برسد.

وی با درخواست از وزیر کشور، گفت: مشکلات استان را به هیئت دولت برسانید چون استان مازندران به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی خود، میزبان ۲۰ میلیون جمعیت شناور است و این امر نیازمند اختصاص بودجه‌های ملی است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط ویژه استان، لازم است که استاندار مازندران دارای اختیارات تام باشد تا بتواند تأثیرگذار باشد و بتواند موضوعات فرا استانی را پیگیری و حل کند؛ اینگونه نمی‌شود که درآمد استانی باشد ولی ارائه خدمات، کشوری باشد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت تنش آبی موجود در استان، گفت: با وجود تلاش‌های فراوان استاندار سابق، همچنان کشاورزان مازندرانی مشکلاتی دارند، به عنوان مثال حداقل ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به دلیل تنش آبی به زیر کشت نرفت؛ حال آن‌که واردات بی‌رویه برنج هم به مشکلات آنان می‌افزاید.

بابایی ضمن اشاره‌ به تصویب منطقه آزاد مازندران، اضافه کرد: منطقه آزاد مازندران، تصویب شد اما نتیجه آن باید به سفره مردم بیاید و مردم، عایدی آن را حس کنند و لازم است که دولت در این زمینه کمک کند.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228250 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کشاورزی

دیگر خبرها

  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد