Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شاهسونی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره برگزاری شهرآورد پایتخت بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال بیان کرد: پیشنهاد تغییر تاریخ برگزاری شهرآورد پایتخت به سازمان لیگ فوتبال ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آلودگی هوای پایتخت بهتر است این بازی فوتبال به تاریخ دیگری موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه ما این است که با توجه به ناسالم بودن هوا برای همه گروه‌ها و عدم وجود ناپایداری هوا، این بازی در تاریخ دیگری برگزار شود.

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اظهار کرد: این پیشنهاد به سازمان لیگ فوتبال ارائه می‌شود. برگزاری بازی در این شرایط برای سلامت بازیکنان و افراد حاضر خطرناک است.

به گزارش ایرنا، شاهسونی امروز بعد از ظهر نیز درباره وضعیت هوای تهران گفت: کیفیت هوای کلانشهر تهران در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد و از عموم مردم به خصوص گروه‌های حساس می‌خواهیم که از تردد غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

برچسب‌ها آلودگی هوا شهرآورد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلودگی هوا شهرآورد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آلودگی هوا شهرآورد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول / باران در راه تهران
  • هوای تهران پاک است
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد