Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:29:22 GMT

ذخیره ۲۸ میلیون تن کانسنگ طلا در معدن شادان خوسف

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۹۲۳۶

ذخیره ۲۸ میلیون تن کانسنگ طلا در معدن شادان خوسف

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: معدن طلای شادان شهرستان خوسف توانسته در حال حاضر زمینه اشتغال مستقیم حدود ۱۰۰ نفر را در دو بخش معدن و احداث واحد فرآوری فراهم کند.

عباس جرجانی، امروز یکشنبه ۲۱ دی در بازدید از مجتمع معدنی طلای شادان شهرستان خوسف اظهار کرد: قطعا با افزایش فعالیت‌های معدنی و همچنین راه اندازی واحد فرآوری جوار معدن، زمینه اشتغال افراد بیشتری در این مجتمع با اولویت بکارگیری نیروهای بومی و محلی فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، جرجانی با اشاره به ذخیره بالای ماده معدنی در این معدن افزود: ذخیره قطعی این معدن بیش از ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تن برآورد شده است که بیشترین میزان ذخیره در میان معادن طلای استان می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: کانسنگ طلا در این معدن با عیار میانگین ۰.۵۵ پی پی ام است.

وی تصریح کرد: پروانه بهره برداری این معدن با استخراج اسمی سالانه ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تن و در مساحتی بالغ بر ۱۷ کیلومتر مربع صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به همراه فرماندار شهرستان خوسف و جمعی از مدیران شهرستانی از مجتمع معدنی طلای شادان شامل معدن و بخش‌های مختلف طرح فرآوری آن بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و پیشرفت این مجتمع قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید رئیسی، مدیر مجتمع معدنی طلای شادان گزارشی از روند فعالیت در بلوک‌های مختلف معدنی، پیشرفت و مراحل نصب ماشین آلات و همچنین مسائل پیش روی احداث این طرح ارائه کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معدن خراسان جنوبی طلای شادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی