Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ آیت الله کاظم صدیقی روز یکشنبه در جلسه ارتباط تصویری آمران به معروف و ناهیان از منکر نیروی انتظامی افزود: امروز به فضل الهی در جلسه تجلیل از عناصر کارآمد در کاهش فساد، ناهنجاری ها و افزایش کارآمدی و خوبی ها حضور داریم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: با ارتقاء سطح گفتمان امر به معروف و نهی از منکر  می توان از خوبان و خوبی ها حمایت  و از بدی ها دوری و با بدها برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: خیرخواهی عمومی و اینکه انسان خود را مسئول دانسته و سعی کند بیماری های اخلاقی و آسیب ها را ریشه کن کند بسیار مهم است.

این مقام مسئول یادآور شد: ماموران نیروی انتظامی که وظیفه تامین و حفظ نظم و امنیت را بر عهده دارند و حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند در حقیقت آنان آمران به معروف و ناهیان از منکرند.

وی خاطر نشان کرد: ان شاء الله با افزایش اعتماد عمومی به نیروهای نظامی و انتظامی و حمایت مردم عزیز از آنها شاهد احیاء نظام مقدس اسلامی در جامعه و رشد شکوفایی در عرصه های مختلف باشیم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر  گفت: مفتخریم که امروز افسران و فرماندهان نظامی و انتظامی ما افرادی خودساخته  و انسان هایی شریف و در صحنه خطر هستند که برای امنیت کشور جانفشانی و فداکاری می کنند.

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه نظارت عمومی نامش امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: مشارکت عمومی در مقابله با آسیب های اجتماعی نقش محوری و اساسی دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه ما است، عنوان داشت: هر کسی با هر رتبه اجتماعی و جایگاهی باید خوبی ها، صداقت، امانت و ارزش ها را ترویج و با بدی ها، ضدارزش ها مقابله و مخالفت کند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطر با تصریح اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با فسادها و آشوب ها است، افزود: عمل و  عکس العمل ناجا در مبارزه با ناامنی ها و هنجارشکنی ها ابعاد مختلفی دارد این زحمات قابل تقدیر است که نتیجه آن در افزایش اعتماد عمومی و احساس امنیت نقش مهمی دارد.

برچسب‌ها سازمان عقیدتی سیاسی ناجا آیت الله صدیقی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا آیت الله صدیقی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمان عقیدتی سیاسی ناجا آیت الله صدیقی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور امر به معروف و نهی از منکر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی «پیو» نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. 

نتایج این نظرسنجی نشان داد 53 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند درباره اینکه نتانیاهو کار درستی را در مسائل دنیا انجام دهد هیچ اعتمادی به او ندارند و یا اعتمادشان ناچیز است. 

از میان هر 10 نفر تنها سه نفر گفته‌اند که دست‌کم مقداری اعتماد به نتانیاهو در این خصوص دارند. 

این نظرسنجی از روزهای 1 تا 7 آوریل در میان 36 هزار فرد بزرگسال آمریکایی انجام شد. میزان آمریکایی‌هایی که گفته‌اند هیچ اعتمادی به نتانیاهو ندارند نسبت به سال 2023 نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشافشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرانگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهونویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد کرد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب