Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:49:44 GMT

تخلف آشکار شرکت پخش طبیعتدر توزیع روغن+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۹۳۴۳

تخلف آشکار شرکت پخش طبیعتدر توزیع روغن+تصاویر

قفسه روغن در مغازه های شهر سی سخت خالی تر از همیشه بوده که یکی از دلایل آن شرطی شدن خرید روغن از شرکتهای پخش کننده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس روغن  در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا کمیاب تر از همیشه شده است شهروندان سی سختی برای خرید روغن به یاسوج مرکز استان کهگیلو بویراحمد مراجعه می‌کنند

از آنجایی که روغن خوراکی و سرخ کردنی یکی از اصلی ترین موارد سبد مصرفی روزانه خانوارها محسوب می‌شود، مصرف آن به نسبت سایر مواد غذایی بالاتر بوده و از اینرو تقاضای این محصول بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان سی سخت از نبود روغن در شهر به ستوه آمده اند و گلایه دارند و انتظار می رود از مسئولان مربوطه که با حضور مستمر در بازار کمبودها را بررسی جهت تامین آن تلاش کنند.

یکی از دلایل کمبود روغن در بازار استان کهگیلو بویراحمد و بخصوص شهرستان دنا و شهر سی سخت را طبق گفته کارشناسان میتوان کمبود نهاده های دامی و بالا بودن قیمت آن عنوان کرد‌.

اما طبق گفته مغازه‌داران شهر سی سخت شرکت های توزیع و پخش مواد غذایی به خصوص شرکت "پخش طبیعت" خرید روغن خوراکی و سرخ کردنی را منوط به خرید سایر اجناس از این شرکت کرده است.

مغازه داران شهر سی سخت از این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند، به عنوان مثال یکی از مغازه داران شهر سی سخت در گفتگو با سفیر دنا گفت: شرکت پخش طبیعت میگوید اگر روغن میخواهید باید تن ماهی یا رب گوجه آنهم به میزانی که ما مشخص می کنیم از ما خریداری کنید.

این موضوع را از یکی دیگر از فروشندگان شهر سی سخت جویا شدیم، این فروشنده با دلی پر از شرکت های توزیع مواد غذایی گفت: شرکت "طبیعت" که یکی از شرکت های بزرگ پخش در کشور است تهیه روغن را شرطی کرده است یعنی می گوید اگر روغن می خواهید باید دیگر مصولات را نیز از ما خرید کنید، با این وجود بخاطر مشتریان و شهروندان ما زیر بار این کار می رویم و برای خرید روغن از این شرکت پخش به اجبار سایر اقلام را از او تهیه می کنیم که ممکن از باب میل نباشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر سی سخت خرید روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین