Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@20:50:04 GMT

فعلا از اکران فیلم جدید خبری نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۹۳۵۷

فعلا از اکران فیلم جدید خبری نیست

دبیر شورای صنفی نمایش گفت: در حالی از امروز سینماهای سراسر کشور بازگشایی شده‌اند که فیلم جدیدی متقاضی اکران در این هفته نبود است.

به گزارش ایمنا، مرتضی شایسته درباره جزئیات جلسه امروز یکشنبه (۲۱ دی) شورای صنفی نمایش گفت: از امروز سینماهای تهران با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی شدند و در این باره از ستاد ملی مقابله با کرونا نیز تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال از مردم که مخاطبان اصلی فیلم‌ها هستند در خواست می‌شود همچنان شرایط کرونا را مدنظر داشته باشند.

وی تاکید کرد: بسته حمایتی سازمان سینمایی برای حمایت از صاحبان آثار و سینمادارها هفته آینده اعلام می‌شود.

شایسته درباره آثار متقاضی اکران نیز گفت: امروز فیلم خاصی متقاضی نبود و فعلاً فیلم‌های پیش میشی، آقای سانسور و دیدن این فیلم جرم است اکران می‌شوند تا هفته آینده تقاضاهای اکران برسد.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر ۴۰ سینما در کشور فعال هستند و با توجه به منع رفت و آمد تا ساعت ۲۱ سینماها تا سئانس ۱۸ بیشتر نیم توانند باز باشند. تاکنون سینماهای آزادی، سپیده، چارسو، استقلال، ایران مال در تهران باز شده‌اند و چند سینمای دیگر هم از عصر امروز قرار است فعالیت خود را از سر بگیرند.

ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ (آذر ۱۳۹۸) در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه جهان منتشر شد به طوری که سازمان بهداشت جهانی در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز همه گیری جهانی این بیماری را تأیید کرد.

بیماری کووید ۱۹ بر اساس آمار رسمی کشورها تاکنون بیش از ۹۰ میلیون نفر را در دنیا مبتلا کرده و بیش از یک میلیون و ۹۳۰ هزار نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از داده‌اند. در ایران نیز شواهدی از ابتلاء به بیماری از ۳۰ بهمن ۹۸ مشاهده شد و تا لحظه تنظیم خبر یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا به ۵۶ هزار و ۱۷۱ نفر رسیده است.

شیوع این بیماری و افزایش موارد ابتلاء به آن از سال گذشته تاکنون موجب تعطیلی مکان‌های فرهنگی و هنری مانند سینماها و سالن‌های تئاتر و کنسرت‌ها شده است.

کد خبر 467725

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا سینما اکران فیلم فرهنگ شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت