Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@15:51:15 GMT

خطیب زاده: رژیم ترامپ فاجعه‌ای برای جهان بود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۹۶۳۸

خطیب زاده: رژیم ترامپ فاجعه‌ای برای جهان بود

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (یکشنبه) در توئیتر نوشت: رژیم ترامپ فاجعه‌ای برای جهان و قلدری شرور علیه مردم ایران بود.

وی افزود: او تقریبا رفته است، اما میراث مسموم او پابرجا مانده است از آن‌رو که برخی از منتقدان (ادعایی) او در اتحادیه اروپا حالا خواهان استفاده از میراث مسموم او برای ارعاب ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاکاری در تئوری و عمل!

لازم به ذکر است، حمله روز چهارشنبه هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به کنگره آمریکا، نگرانی مقامات انگلیسی از شیفتگی «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس به او را افزایش داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی سعید خطیب زاده سعید خطیب زاده کنگره آمریکا آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

وی ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است