Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین یاوری شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات جدید ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: تمامی کلاس‌های پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی از بهمن‌ماه با ظرفیت کمتر از ۱۰ نفر به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های حضوری این ۲ پایه به دلیل اهمیت بالا و نداشتن پایه علمی این دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: کلاس‌های شایستگی فنی در متوسطه دوم فنی حرفه‌ای و کار و دانش با همان شرایط مقاطع اول و دوم ابتدایی به صورت حضور برگزار می‌شود.

یاوری با اشاره به مدارس روستایی و یا دارای کمتر از ۵۰ نفر دانش آموز، گفت: این مدارس می‌توانند کلاس‌های آموزشی تمام مقاطع را به صورت حضوری برگزار کنند.

وی ادامه داد: امتحانات نیم سال اول طبق اطلاعیه قبلی به همان صورت برگزار می‌شود و هیچ تغییری در نحوه برگزاری امتحانات رخ نداده است.

کد خبر 5118989

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مدرسه کلاس اولی آموزش و پرورش ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا گرگان شهرکرد آیت الله مصباح یزدی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری

 نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزئین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • عشق معلمی دَربیابان
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی