Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی نیا گفت: طرح ملی ایران قوی مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت های مبتکرانه کانون ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه، هنر و فن آوری های نوین اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد هادی نیا» امروز در جمع اعضای کانون فرهنگی هنری شهیدان توانا و هیأت امنای مسجد نبی اکرم(ص) کوی میرداماد تبریز اظهار داشت: طرح ملی ایران قوی یا همان رویداد ملی فهما 2 با اهداف مختلفی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بچه‌های مسجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در هر یک از رواق‌های دوازده گانه در سه شبستان تعریف شده طرح ملی ایران قوی می‌توانند فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده و امتیاز لحاظ شده به هر یک از برنامه ها را کسب کنند.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا عموم فعالیت‌های ستاد فهما در سطح فضای مجازی، تولید محتوا و با تمرکز بر رویکرد آموزش تعریف شده است، افزود: با توجه به این مولفه، طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر (در قالب 20 هفته) برگزار می شود.

هادی نیا افزود: تمامی فعالیت ها و اقدامات ثبت شده در طرح ملی ایران قوی پس از گذشت بازه زمانی یاد شده توسط داوران ملی در عرصه های دوازده گانه داوری می شوند؛ در حقیقت "طرح ملی ایران قوی" با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و  اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، تلاش می کند در راستای تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد گام بردارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امسال ذیل برگزاری رویداد ملی فهما و طرح ملی ایران قوی، به جهت حفظ سهم استان های مختلف کشور، امتیازات با چند مدل مختلف طراحی و انتخاب شدند که در نهایت برترین های منطقه ای، استانی و شهرستانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به ابعاد مختلف تعریف شده برای این طرح گفت: این طرح مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت های مبتکرانه کانون ها و استفاده هدفمند از ظرفیت هنر، رسانه و فن آوری های نوین اجرا می شود.

هادی نیا شناسایی و توانمند سازی استعداد های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیّه، امید و تلاش، حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را از جمله اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: محور و موضوعات اجرای طرح شامل قرآن و سیره اهل بیت، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایران اسلامی می باشد.

همچنین در این کارگاه آموزشی دشتی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهیدان توانا،  مسئول پایگاه مقاومت بسیج خواهران، فرمانده پایگاه بسیج برادران، اعضای هیأت امنا، مسئول امور خواهران کانون و حجت الاسلام چاووشی امام جماعت مسجد نبی اکرم(ص) در سخنانی جداگانه ضمن تقدیر از حضور مدیر و کارشناسان ستاد فهما استان، بر ثبت فعالیت های کانون طی روزهای آینده در سامانه بچه های مسجد تأکید کردند.

گفتنی است، در ادامه این کارگاه آموزشی کارشناسان رسانه و آموزش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی به ارایه نکات آموزشی در راستای ثبت فعالیت ها و برنامه های کانون در سامانه بچه های مسجد پرداختند.

 

 

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی تبریز کانون های فرهنگی هنری طرح ملی ایران قوی بچه های مسجد فعالیت ها هادی نیا کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   رضا کارگر  در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های خوزستان در محل فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز گفت: در دولت سیزدهم به فعالیت‌های فرهنگی در فضای فرودگاه‌های کشور بسیار اهمیت داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور افزود: بر همین اساس تلاش شده تا در مناسبت‌های مختلف با اقدامات فرهنگی فضاسازی‌های مناسبی در فرودگاه‌های کشور انجام شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه‌ها پیشانی معرفی هر شهر و استان هستند اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا در فرودگاه‌ها بیش از پیش با اقدامات فرهنگی آثار تاریخی و فرهنگی هر شهر و استان به مسافران معرفی شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز امسال مقرر شده در هر فرودگاه میز گردشگری دایر شود.

کارگر افزود: وزیر راه و شهرسازی بر معرفی هر استان در فرودگاه‌ها که محل تردد مسافران از مناطق مختلف داخلی و خارجی هستند تاکید دارد.

وی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور در حال انجام است، اما به دلیل مشکلات تحریم‌ها این توسعه به کندی انجام می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رسانه‌ها زبان و نماینده مردم هستند و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که ارتباط با رسانه‌ها تنگاتنگ باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم