Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال حدود ۴۰ هزار مددجو در استان از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره‌مند شدند.

جمشیدی بیان اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد در سرفصل‌های متفاوتی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برنامه آموزش خانواده است که در سال جاری بیش از ۱۱ هزار دانش آموز، دانشجو و بانوی سرپرست خانواده در این برنامه‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری اینکه هم اکنون بیش از ۶۰ کانال و گروه در فضای مجازی ایجاد شده، عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های تربیتی و فرهنگی این نهاد از طریق فضای مجازی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه هم اکنون حدود هزار و ۵۰۰ دانشجو و بیش از ۲۳ هزار دانش آموز مددجو در استان از خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می‌شوند، بیان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان یکی از اصلی‌ترین سرفصل‌های فرهنگی کمیته امداد به شمار می‌رود.

کامیار جمشیدی تاکید کرد: معرفی دانش آموزان کنکوری به موسسات آموزشی، حمایت ویژه از نخبگان علمی، ورزشی و هنری، ارائه فعالیت‌های محو بیسوادی و برگزاری مسابقات قرآنی از دیگر خدمات فرهنگی این نهاد به شمار می‌رود.

او همچنین  بیان کرد: امسال کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت حدود دو میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است.

کامیار جمشیدی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات فرهنگی این نهاد به صورت کاملا رایگان به خانوار‌های مددجو ارائه می‌شود، عنوان کرد: بخشی از هزینه‌های فرهنگی کمیته امداد با مشارکت خیران نیک اندیش تامین می‌شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد فعالیت های فرهنگی فرهنگی کمیته امداد خدمات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی