Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورت پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۴ پاداشی ویژه به آبی‌پوشان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام مدیریت باشگاه استقلال، در صورت پیروزی استقلال در مصاف با پرسپولیس، پاداش ویژه‌ای به اعضای کادرفنی و بازیکنان پرداخت می‌شود.

دربی ۹۴ فردا ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پرسپولیس دربی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن

به گزارش ورزش‌سه ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون  توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت رشته هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بوده‌ایم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و به امید خدا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.  بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور دارند. 
 
قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.  گفتنی است رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

دیگر خبرها

  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس