Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول در فضای مجازی خبر داد و گفت: جزییات پرونده متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

 

به گزارش برنا؛ سرهنگرامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: در پی انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی  جامعه و تماس های مکرر هموطنان به این پلیس ، مبنی بر شناسایی و برخورد با این فرد کودک آزار شده بود، موضوع بلافاصله در کارگروه ویژه پلیس فتا جهت رسیدگی سریع مطرح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد : پس از انجام اقدامات فنی و قانونی در پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قزوین ؛ متهم پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و دقایقی پیش دستگیر شد .

سرهنگ پاشایی از تحویل متهم به همراه مستندات جمع آوری شده جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش به مراجع قضایی خبر داد و گفت : به محض جمع بندی و مشخص شدن کلیه زوایای پرونده ، اطلاع رسانی جزییات و علت ارتکاب به این جرم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطر نشان کرد : هموطنان عزیز می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا نیاز به کسب مشاوره موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارش های  مردمی جهت رسیدگی ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قزوین حوادث پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان