Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،امیر غفوری نژاد،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان اظهار کرد: ساخت ۵۰۰ کلاس درس در راستای طرح آجر به آجر در حال انجام و سهم خیرین از این تعداد، ۳۰۰ کلاس است.

او با اشاره به حضور پررنگ بانوان در امر مدرسه سازی بیان کرد: لرستان از نظر مشارکت خیران مدرسه ساز و کمک‌های مردمی در طرح آجر به آجر، جزو استان‌های برتر کشور است که این امر نشان می‌دهد شهروندان استان دغدغه‌مند ایجاد فضا‌های آموزشی ایمن برای فرزندان این دیار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امسال ۴۲ مدرسه استان تکمیل شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است تصریح کرد: هم اکنون تعداد قابل توجهی از خیرین مدرسه ساز را بانوان تشکیل می‌دهند و حضور بیشتر این قشر، بیش از پیش سبب نهادینه شدن فرهنگ وقف در سیستم آموزشی کشور خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان عنوان کرد: سرانه فضای آموزشی استان به ازای هر دانش آموز پنج متر و ۳۳ سانتیمتر است که در مقایسه با سرانه کشوری جایگاه مطلوبی داریم، اما در مقایسه با استاندارد هشت متر و ۳۴ سانتیمتر، فاصله قابل توجهی وجود دارد.

اکنون ۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی و مدارس لرستان طرح آجر به آجر فضاهای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای آموزشی در گلستان حدود ۴.۸۵ متر مربع است

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی گلستان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۶ بود اما در حال حاضر به حدود ۴.۸۵ متر مربع رسیده است در حالی که این سرانه در کشور به صورت میانگین ۵.۲۲ متر مربع است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ روزی ۸۲۲ میلیون تومان برای مدرسه سازی در استان اعتبار در نظر گرفته و هزینه شده است.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس گلستان گفت: در سال ۱۴۰۲ هر هفته یک مدرسه و هر دو روز بیش از یک کلاس درس در استان افتتاح شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۰۶ فضای آموزشی و پرورشی در گلستان در حال اجرا است.

فراهی مجموع مبلغ اعتبار مصوب برای سفر ریاست جمهوری به استان گلستان را ۹۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: مصوباتی که در سفر دوم برای استان در نظر گرفته شد نسبت به سفر اول تقریباً رشد ۳.۵ برابر رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تاکنون در حوزه خرید و توزیع تجهیزات آموزشی و هنرستانی نیز رشد ۵ برابری در استان شاهد بودیم.

کد خبر 6099754

دیگر خبرها

  • ماجرای خفگی دانش آموز ۷ ساله و نجات جان او توسط معلمش
  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیازمند مقام سازی هستند
  • ۱۱۰هزار مدرسۀ آسیب‌دیده در کشور سال ۱۴۰۳ نوسازی می‌شود
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • سرانه فضای آموزشی در گلستان حدود ۴.۸۵ متر مربع است
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی