Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@16:06:54 GMT

چلسی ۴ - ۰ مورکمب؛ ضعیف گیر آورند!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۰۰۷۸

چلسی ۴ - ۰ مورکمب؛ ضعیف گیر آورند!

چلسی موفق شد با ارائه نمایشی خوب با چهار گل تیم گمنام مورکمب را در جام حذفی مغلوب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چلسی که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی در لیگ برتر گرفته و فرانک لمپارد زیر فشار انتقادات قرار دارد، امروز کار دشواری برابر مورکمب نداشت و توانست با چهار گل مقابل این تیم به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو حمله به گل رسید. میسون مونت، ستاره جوان چلسی پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 30 و روی دفع توپ مدافعان مورکمب بود که تیمو ورنر درون محوطه جریمه موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 44 چلسی به گل دوم رسید. ضربه سر کای هاورتز در دهانه دروازه به تیمو ورنر رسید و او به راحتی دروازه مورکمب را باز کرد تا آبی های لندن با برتری 0-2 راهی رختکن شوند.

اما چلسی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم موفق به زدن گل سوم شد. روی پاس عمقی حیم زیاش، کالوم هادسون اودوی در موقعیتی تک به تک موفق شد گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

در دقیقه 71 هالستید، دروازه بان تیم مورکمب در دو صحنه متوالی به زیبایی ضربات کای هاورتز و میسون مونت را دفع کرده و دروازه تیمش را نجات داد. اما در دقیقه 85 و روی ارسال سزار آسپلیکوئتا بود که این بار کای هاورتز با ضربه سر دقیق زننده گل چهارم چلسی لقب گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام حذفی انگلیس فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)

ناتانیل چالوبا گل اول چلسی را به ثمر رساند.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی