Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الله فیروزی با اشاره به به حضور حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و برخی مدیران این نهاد در جلسه امروز کمیسیون صنایع گفت: در این جلسه گزارشی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی به نمایندگان ارائه شد و آقای طیبی سابقه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی از بدو تاسیس، اقدامات جهاد دانشگاهی در دوران دفاع مقدس به ویژه فعالیت‌هایی که در حوزه مطالعه، طراحی و ساخت برخی ادوات نظامی، در حوزه صنایع نظامی و الکترونیک انجام گرفته را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی اکنون همکاری گسترده‌ای با مجموعه‌های صنعتی نیرو‌های مسلح دارد و در حوزه‌های مطالعاتی، طراحی و بعضا ساخت برخی اقلام فعالیت دارد، اضافه کرد: فعالیت در حوزه پزشکی و ناباروری، ایجاد مجموعه‌ای پیشرفته و ارزشمند برای درمان سرطان، ژن درمانی و پوست‌های جایگزین، ساخت کیت‌های تشخیص مولکولی، سلول‌های بنیادی، گیاهان دارویی و پیشرفت در حوزه کشاورزی از جمله پرورش ماهی در قفس از جمله اقدامات جهاد دانشگاهی بود که در گزارش عنوان شد.

این نماینده مجلس یادآور شد: جهاد دانشگاهی در ساخت مته‌های حفاری، طراحی و ساخت سیستم‌های غبارگیری‌های صنعتی، طراحی و ساخت هیدرو موتور‌های حفاری جهت‌دار و افقی نفت و گاز، طراحی ساخت الکتروپمپ‌های درون چاهی برای استخراج نفت، بومی‌سازی دانش فنی، تولید برخی بذر‌های کشاورزی موفقیت‌های خوب و چشمگیری به دست آورده است.

به گفته فیروزی در این جلسه تعدادی از نمایندگان نیز پیشنهاد‌هایی برای تقویت فعالیت‌های جهاد دانشگاهی مطرح کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی کمیسیون صنایع و معادن مجلس جهاد دانشگاهی آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند