Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آفریقایی فولاد امروز توانست دومین گل خود در لیگ بیستم را به ثمر برساند، هر چند دقایقی پس از این گل، سپاهانی‌ها موفق شدند نتیجه را جبران کنند و ماحصل گل پاتوسی برای فولاد تنها یک امتیاز بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیاندا پاتوسی هافبک خلاق و بازیساز فولاد خوزستان که نشان داده به مرور زمان در آستانه رسیدن به فرم ایده‌آل خود است، پس از آن‌که دو هفته قبل در تقابل با نساجی مازندران توانست گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند، امروز نیز مهره تاثیرگذار فولادی‌ها بود و در تقابل حساس با سپاهان، موفق شد برای دومین‌بار در لیگ بیستم گلزنی کند و یک شادی پس از گل خاص را هم از خود مقابل دوربین‌ها نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاتوسی که به زودی فرزند جدیدش به دنیا خواهد آمد، پس از گلزنی که امروز به سپاهان داشت، شادی ویژه را از خود نشان داد و گل امروزش را به فرزند جدیدش هدیه کرد؛ هافبک آفریقایی فولاد امروز توانست روی پاس گل فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند را تسلیم کند و این‌چنین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند و پس از آن نیز در کنار سایر همبازیان خود، شادی پس از گل خود را به شکلی ویژه برای فرزندش انجام داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان آیاندا پاتوسی فولاد خوزستان لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو پس از گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • میوه َشادی بخش را بشناسیم
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد