Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب داور دربی تهران همیشه یکی از پُرحاشیه‌ترین انتخاب‌های هر ساله فوتبال ایران بوده است. همیشه و در طول سال‌های اخیر، کمیته داوران و دپارتمان همیشه بر سر این موضوع اختلاف‌نظر داشته‌اند. البته یکی از حاشیه‌هاست. در شرایطی که انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است ۱۰ اسفند برگزار شود، حالا انتخاب داوران دربی ۹۴ هم جدا از حساسیت‌های قبلی، به نوعی به موضوعی انتخاباتی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نکته جالب کادر داوری دربی، انتخاب شش داور از شش استان مختلف است. شاید در نگاه اول بگویید چه ایرادی به این کار وارد است، اما وقتی بدانید که کمتر از دو ماه دیگر قرار است هر استان و هیئت فوتبال یک رأی در مجمع داشته باشد، به این نوع انتخاب حساس خواهید شد. داور اول دربی رضا کرمانشاهی از استان تهران است. برای کمک اول او آرمان اسعدی از کردستان انتخاب شده و وظیفه کمک داور دوم هم برعهده تورج عیوض‌محمدی از استان زنجان است.

داور چهارم، بیژن حیدری از استان همدان است و دو داور پشت دروازه هم به ترتیب وحید کاظمی از استان مازندران و حسن یوسفی از کیش هستند. یعنی کادر داوری دربی طوری چینش شده‌اند که از حداکثر نیرو‌های استان‌های مختلف استفاده شود. البته این احتمالاً پاسخ مسئولان کمیته داوران است، اما واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال دربی استقلال پرسپولیس داور پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)