Web Analytics Made Easy - Statcounter

سراج‌الدین عار‌نیا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: متاسفانه قاعده دورهمی‌های خانوادگی در شهرستان بندرگز رعایت نمی‌شود و همچنین بری از شهروندان بندرگزی از ماسک استفاده نمی‌کنند و در نتیجه شاهد افزایش تعداد بستری‌های کرونایی در مراکز بهداشتی هستیم.

*شیرینی دورهمی‌ها را با عدم فاصله اجتماعی تلخ نکنیم

وی با گلایه از اینکه دورهمی و دید و بازدید در شهر بندرگز همچنان در حال انجام است، تصریح کرد: شیرینی دورهمی‌ها را با عدم فاصله اجتماعی تلخ نکنیم، هرگونه تجمع خانوادگی موجب گسترش ویروس کووید ۱۹ در جامعه می‌شود برای آنکه شیرینی این دورهمی‌ها را تلخ نکنیم باید فاصله‌گذاری را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ابراز کرد: متاسفانه یکی از علل شیوع ویروس کرونا در این شهرستان عدم استفاده از ماسک در مجامع عمومی است متاسفانه در سطح شهر بندرگز استفاده عموم از ماسک کمتر مشهود است.

* دو شهر کردکوی و بندرگز همواره وضعیت متمایل به قرمز داشتند/ می‌طلبد شهروندان نسبت به حفظ پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند

عارف‌نیا خاطرنشان کرد: متاسفانه محور گرگان به بندرگز در اکثر مواقع متمایل به قرمز بوده و دو شهر کردکوی و بندرگز در طول این ۱۰ ماه همواره وضعیت نارنجی به قرمز را داشتند که می‌طلبد شهروندان نسبت به حفظ پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.

رئیس مرکز بهداشت استان گلستان اظهار کرد: دورهمی‌ها مهمترین عامل افزایش ویروس کرونا در استان گلستان بودند و برگزاری شب‌نشینی و دورهمی‌های انوادگی شرایط این دو شهر را به دوران اوج این بیماری کشاند.

وی شست‌وشوی مداوم دست‌ها را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: شست و شوی مداوم دست‌ها، فاصله‌های اجتماعی و استفاده از ماسک سه اصل مهم در پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کرونا است این سه اصل مکمل یکدیگر هستند و رعایت هر یک از آنها به تنهایی کافی نیست رعایت تمام این موارد در کاهش و قطع زنجیره بیماری کووید19 بسیار موثر است.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان دانشگاه علوم پزشکی دورهمی درمان دورهمی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوختبر

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • وطن من| سایه خوش
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟