Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@15:49:50 GMT

نحسی ترامپ دست از سر توئیتر برنمی‌دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۰۷۵۰

پس از آنکه شرکت توئیتر صفحه ترامپ با حدود 90 میلیون دنبال کننده را برای همیشه تعطیل کرد، سهام این شرکت 4 درصد ریخت.

 اخیراً توئیتر تصمیم گرفته تا به خاطر ارسال پیام‌های مسئله‌دار از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، صفحه وی در این شبکه اجتماعی را علی‌رغم داشتن حدود 90 میلیون دنبال‌کننده برای همیشه مسدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توئیتر همچنین صفحه برخی از نزدیکان ترامپ را هم برای همیشه تعطیل کرد و این مسئله باعث شد تا سهام توئیتر 4 درصد بریزد. در حالی که عصر روز جمعه قیمت هر سهم توئیتر 51.48 دلار بسته شده بود، اما حالا با حدود 4 درصد افت 49.54 دلار داد و ستد می‌شود. 

البته توئیتر اول هفته گذشته یک بار اکانت ترامپ را به صورت موقت و فقط برای 12 ساعت بسته بود، اما پس از آن تصمیم گرفت به خاطر احتمال ارسال دوباره پیام‌های محرک خشونت از سوی ترامپ، حساب کاربری‌اش را برای همیشه تعطیل کند. 

ترامپ پس از آنکه حسابش پس از 12 ساعت دوباره باز شد در توئیتر نوشت که قصد ندارد در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند. 

توئیتر پس از آن طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این گونه مطالب خلاف سیاست این شرکت در مقابله با خشونت است و به همین خاطر حساب کاربری ترامپ باید برای همیشه از دسترس خارج شود. 

حساب کاربری ترامپ ده‌ها میلیون‌ فالوئر داشت و وی در طول دوران ریاست جمهوری خود بسیاری از حرف‌هایش را از طریق توئیتر بیان می‌کرد. 

چند روز پیش هم فیسبوک و اینستاگرام نیز گفتند که حساب کاربری ترامپ را حداقل برای دو هفته و تا روز تحلیف بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا مسدود می‌کنند. 

برچسب ها: توئیتر ، دونالد ترامپ ، سهام شرکت توئیتر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Lfz

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: توئیتر دونالد ترامپ سهام شرکت توئیتر حساب کاربری برای همیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در واکنش به تغییر کاربری ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و قطع درختان در صالحیه گفت: با مسئولینی که در تغییر کاربری غیرقانونی این اراضی دخیل بودند، برخورد خواهد شد. - اخبار استانها -

سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به تشکیل پرونده برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در صالحیه، اظهار داشت: 50 هکتار از اراضی کشاورزی به‌صورت غیرقانونی در حال تغییر کاربری بود که جلوی آن گرفته شد.

وی با اشاره به قطع یک‌صد اصله درخت در این اراضی جهت تغییر کاربری افزود: مسئولینی که در تغییر غیرقانونی کاربری 50 هکتار از اراضی کشاورزی دخیل بوده و وظایف قانونی خود را انجام نداده و ترک فعل انجام شده باشد، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دادستان بهارستان در ادامه گفت: تغییر کاربری غیرقانونی و قطع درختان با برنامه‌ریزی و مدیریت شده بود و این اتفاق در یک روز انجام نگرفته است.

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز 300 هکتار اراضی چهارباغ

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد قوه قضاییه و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در هر موردی که فساد اتفاق افتاده باشد، برخورد قاطعانه است و طبق مستندات و در چارچوب قانون با اشخاص حقیقی و حقوقی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)