Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@13:55:15 GMT

لک و مظاهری عاملی برای تساوی بدون گل

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۰۷۶۲

لک و مظاهری عاملی برای تساوی بدون گل

حامد لک و رشید مظاهری دو دروازه‌بان حاضر در دربی 94 خواهند بود که در بازی‌های گذشته عملکرد درخشانی از خود به‌جای گذاشتند. گلر خوب نقش مهمی در نتایج یک تیم ایفا می‌کند و برای همین است که تیم‌های بزرگ دنیا دروازه بان‌های خوب و شاخصی به خدمت می‌گیرند. معمولاً این دروازه بان‌ها در بازی‌های بزرگ خودنمایی می‌کنند و کیفیت خود را به رخ می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این شرایط در دو تیم بزرگ پایتخت هم وجود دارد و حامد لک به‌عنوان دروازه بان پرسپولیس در چند هفته اخیر و حتی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 عملکرد درخشانی داشت. در سوی دیگر رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال هم در چند بازی گذشته عملکردی قابل توجه داشت و با چند سیو فوق‌العاده موفق شد آمار خوبی از خود ثبت کند. به این دلیل دو تیم در خط دروازه شرایط مشابهی دارند و هر دو دروازه بان می‌توانند در دربی بدرخشند. یکی از نکات دروازه بان‌ها فیزیک بدنی است که تقریباً هر دو دروازه بان از این نظر در شرایط استاندارد بین‌المللی هستند و این موضوع باعث شده تا عملکرد آنها خوب و حتی در برخی از بازی‌ها ایده‌آل باشد. یکی از نکات مهم اینکه حامد لک و رشید مظاهری هر دو برای نخستین بار است که این بازی بزرگ را تجربه خواهند کرد. معمولاً بازیکنانی که چنین شرایطی دارند برای بازی مقابل انبوه هواداران حاضر در ورزشگاه و جوی که در دربی ایجاد می‌شود، کار سختی دارند اما دوشنبه از این لحاظ کار لک و مظاهری ساده‌تر است چرا که همچنان به‌دلیل شیوع کرونا بازی‌ها بدون تماشاگر است و ورزشگاه خالی استرسی به بازیکن تحمیل نمی‌کند. در هر حال معتقدم این دو دروازه بان نقش پررنگی در رقم خوردن نتیجه بازی خواهند داشت. اگر لک و مظاهری مثل بازی‌های قبل و روی فرم باشند، می‌توان گفت که تساوی بدون گل محتمل‌ترین نتیجه در دربی 94 خواهد بود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دو دروازه بان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 14 در جریان رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال 1402-1403، استقلال تهران در یک بازی حساس ذوب آهن را 2 بر یک شکست داد و صدرنشینی‌اش را حفظ کرد. مجید علیاری در دقیقه 6 برای ذوب آهن گل زد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. جلال الدین ماشاریپوف روی پاس محمدحسین مرادمند در دقیقه 64 گل اول استقلال را زد و بازی را به تساوی کشاند و در حالی که به نظر می‌رسد استقلال با تساوی صدر را از دست داده، گوستاوو بلانکو روی پاس جعفر سلمانی در دقیقه 93 گل دوم آبی پوشان پایتخت را زد و بدین ترتیب تیم نکونام به خوش شانسی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!