Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - حدود ۴ ماه از مفقود شدن معین شریفی، جوان ۳۷ ساله در جنگل‌های کردکوی می‌گذرد و حالا پلیس استان اعلام کرده آنان به سرنخ‌های مهمی دست پیدا کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کردکوی، «معین شریفی» جوان 37 ساله بعدازظهر سه شنبه 25 شهریور برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت اما دیگر خبری از او نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اظهارات خانواده شریفی، معین همیشه در مسیر پارک جنگلی کردکوی پیاده‌روی می‌کرد و آن روز هم در آخرین مکالماتش با یکی از دوستان خود می‌گوید مشغول پیاده‌روی است و نیم ساعت دیگر برمی‌گردد اما پس از این تماس، تلفن همراهش خاموش شد و حالا 4 ماه می‌گذرد و کسی خبری از او ندارد.

خانواده این جوان بعد از ساعت 22 همان شب که خبری از معین نشد موضوع را به پلیس اطلاع دادند، از همان لحظه جست‌وجوها برای یافتن اثری از این فرد آغاز شد. برای مدت حدود دو هفته با کمک هیئت کوهنوردی، تیم‌های عملیاتی هلال احمر و غیره عرصه‌های جنگلی منطقه مورد پایش قرار گرفت که به جز خودروی پارک شده معین در کنار خیابان، اثر دیگری از او به دست نیامد.

در این مدت شایعه‌های مختلفی درباره مفقود شدن معین شریفی از جمله موضوع مهاجرتش مطرح شد اما حالا فرمانده انتظامی استان گفته که به سرنخ‌های مهمی درباره این پرونده رسیده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در این خصوص گفت: پرونده معین شریفی مانند پرونده سها رضانژاد توان ما را گرفته است، این پرونده ابعاد مختلفی دارد و به سرنخ‌هایی رسیده‌ایم اما نیازمند پیگیری‌های دیگری است که زمان خواهد برد.

احراز هویت جسد کشف شده در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد فردا به خانواده رضانژاد تحویل می‌شودگزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟پایان 28 روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد

سردار سعید دادگر با بیان اینکه در این مدت متاسفانه مفقودی سها رضانژاد و معین شریفی و اتفاقات دیگری در کردکوی رخ داده است، افزود: چندین بار با فرماندار کردکوی مکاتبه کردیم که دوربین کنترلی در ورودی و مسیر جنگل نصب شود که تا کنون این اتفاق رخ نداده و ما همچنان پیگیر هستیم که این فضا فراهم شود.

وی ادامه داد: اگر فرمانداری کردکوی چارچوبی برای کنترل وضعیت جنگل کردکوی ندارد به پلیس کمک کند تا با نصب دوربین رفت و آمدها را کنترل و از اتفاقات اینچنینی پیشگیری کنیم.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان هم گفت: پرونده فقدان معین شریفی مانند فقدان‌های دیگر پیچیده است و ما تمام جوانب و ابعاد آن را مطالعه و بررسی کردیم.

سرهنگ مجتبی مروتی افزود: تمام کارهای فنی و اطلاعاتی روی این پرونده انجام شده و تا زمانی که اثری از این فرد به دست نیاید نمی‌توانیم درباره این موارد اظهار نظر کنیم اما امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسیم تا سرنوشت این جوان برای خانواده‌اش مشخص شود.

پیش از این سها رضانژاد در منطقه جنگلی کردکوی، مفقود شده بود که حدود یکماه بعد در 17 مردادماه امسال جنازه‌اش در فاصله 800 متری محل برپایی کمپ گروه طبیعت گردی پیدا شد و حالا مفقودی معین شریفی، دومین پرونده پر سر و صدا است.

انتهای پیام/588/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سها رضانژاد معین شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • کشف سرنخ‌هایی از گذشته سیاره مرموز پلوتون
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • معین تقوی طلایی شد
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی